Gå til innhold

Hva gjør du på fritiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker du fritiden din på når du er ferdig på jobb eller skole? Og hvor mange timer med fritid har du hvis en ikke tar med søvn og reise til og fra jobb/skole. Og hva er viktig for deg?

Anonymous poster hash: 29d6f...3f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ca 5-6 timer, de dagene jeg jobber. Prioriterer mosjon av dyrene, ellers gjør jeg ting ute eller inne som trengs, leser, ser på tv og koser meg. :-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har 4 t til rådighet etter jobb. Den tiden er jeg bare hjemme. Orker jeg så lager jeg middag. Ellers nett og kanskje litt husarbeid. Muligens litt tv.

Anonymous poster hash: 4fba9...902

Skrevet

Hva bruker du fritiden din på når du er ferdig på jobb eller skole? Og hvor mange timer med fritid har du hvis en ikke tar med søvn og reise til og fra jobb/skole. Og hva er viktig for deg?

Er student, men er ute i praksis halve semesteret. Har 7 timer til rådighet før jeg legger meg. Bruker endel av tiden på lesing/innleveringer. Ellers bruker jeg tiden til å lage middag, se tv-serier, strikke, spille gitar/piano eller møte venner.

Anonymous poster hash: daea7...54a
  • Liker 1
Skrevet

Varierer fra 2 til 8 timer ledig etter jobb, alt etter hvor lenge jobber. Lite faste aktiviteter, men trener noe (men mest på morgenen), går tur, er med venner, kjæreste, familie, på kino, kafé, besøk, ute og spiser, leser, ser serier/tv, strikker, hekler, vasker/rydder, driver med diverse prosjekter hjemme, leser spansk, nettsurfer, shopper, drar på kulturarrangementer og konserter, hører på musikk, lager middag/mat/baker, planlegger ferie, bader i badekaret, driver egenpleie, har sex, spiller gitar, leser nettaviser og ser nyheter ... Lista er lang og lite fast.

Skrevet (endret)

Dobbelpost

Endret av thora
Skrevet

Spille tv/data-spill, tegne, se en film sammen med dama, lese en god bok, ta en øl med kameratene mine osv. Har rundt 4-6 timer fri etter jobb.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Har veldig varierende mengde fritid alt etter om jeg jobber, er på skolen, har avtaler etc.

Jeg bruker fritiden min på å lese bøker, gå turer med hunden, drikke vin eller gå på café med venner, henge på internett, spille spill, være med kjæresten min, ha sex, shoppe, spise godteri, trene og holde meg oppdatert på hva som skjer i verden. Stort sett :)

Endret av olinari
Skrevet

Har ca 6 timer fra jeg kommer hjem fra jobb til jeg legger meg.

Husarbeid, tur med hunden, fotballtrening/treningssenter, er med venner, er med min kjære og hekler litt :)

Skrevet

Røyker hasjisj, drikker vin og surfer porr.

Anonymous poster hash: e2435...6b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...