AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Del Skrevet 10. september 2014 Hvor lenge kan dette ligge i romtemperatur og fortsatt være godt innafor "fristen"? Vurderer ta med salat etc på jobb - men har ikke tilgang på kjøleskap. Siden man da må lage den på grytidlig morgen går det jo gjerne endel timer til den blir spist til lunch. Har vurdert en slik matboks med kjøleelement -. men vil det holde maten helt fin helt til kjøleelementet ikke er kaldt lengre? Anonymous poster hash: 7b491...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 10. september 2014 #2 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg pleier bytte ut salaten med babyspinat, da synes jeg den holder seg helt fint Lager gjerne istad kvelden i forveien jeg da, og steker kikertene med litt krydder. mmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #3 Del Skrevet 10. september 2014 Takk for svar, men jeg var mest ute etter antall timer det holder seg i romtemperatur ifht bakterievekst Anonymous poster hash: 7b491...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 10. september 2014 #4 Del Skrevet 10. september 2014 Så lenge salaten er vegetarisk - og heller ikke inneholder ris eller pasta, ville jeg ikke vært redd for å spise salaten etter endel timer i romtemperatur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå