Gjest Gunfreak Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Ser på last legion på netflix, skikkelig dårlig film men det er en annen historie. Har for øyeblikket bare norsk netflix og får ikke slått av norsk tekst, netflix har som kjent de dårligste teksoversetterne som finnes, det meste ser ut til å bli gjort med google translate. Men nå greide den å oversettd 450 A.D med 450 f.kr Bare sånn 900års forskjell det derre. Historikeren meg fikk sterke depresjoner. Og ligger nå på selvmordsvakta på aker sykehus. Den andre delen av meg planlegger et tortur regime for hvem enn som er skyldige! 2
Chizue Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Haha x) Jeg hater den norske tekstingen på Netflix, egentlig hater jeg hele tekstinga, er flere ganger hvor teksten er såååååå unsync'd med resten av filmen..Jeg blir gæææærn x)
umwar Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Å gud. Det er umulig å se film på Netflix med norsk tekst. Jeg skjønner ikke hvem som godkjenner tekstingen, og hvem som ansetter disse "translatørene". Det er håpløst! 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Får du ikke skrudd av norsk tekst? På brettversjonen er det veldig enkelt å bytte språk/skru av tekst i sin helhet. Anonymous poster hash: 19457...417
Trygve81 Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Masse tull i tekstingen på Netflix. Senest i går så jeg på en serie der 'corporal' var oversatt til 'oberst'. Skjønner jo at 'corporal' og 'colonel' kan høres ganske likt ut, men det var jo helt tydelig i serien at han var korporal og ikke oberst.
Gjest Gunfreak Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Jeg har sett sergeant oversatt til fenrik. Noen jeg syns er rart fenrik er laveste offisers grad mens sersjant en en NCO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå