Gå til innhold

Er det greit å bruke belte i midjen nå? (mote)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg brukte en del tunikaer og skaterkjoler med et litt bredt belte i midjen tidligere. Grunnen til at jeg måtte ha belte i livet var at kjolene ofte begynte å skjære ut like under puppene, noe som gjorde at jeg såg mye større ut en jeg egentlig er (sliter med overvekt), men med belte såg det greit ut. Samme med tunikaer som var helt uten midje, da kunne jeg ta belte i livet og så såg det greit ut.

Men så leste jeg her inne i flere tråder at belte i midjen var så ut og så stygt så jeg sluttet helt å bruke det. Men leste i Det Nye i går at belter i midjen er in igjen.

(Jeg har dårlig selvtillit og sliter med klær, så jeg tør ikke å bruke det jeg liker best selv om det store slagordet er at "man skal kle seg i det man liker og føler seg vel i)

Så hva er deres mening?

Anonymous poster hash: a1df6...302
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker godt å bruke et tynt belte rett under puppene. Det skjuler magen og jeg synes man får en flatterende figur.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Bruk beltene dine du.

De får deg til å føle deg bedre fordi du selv synes du ser bedre ut når livet fremheves.

Har belte noengang vært 'ut'?

Du verden hva man har gått glipp av.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt å bruke et tynt belte rett under puppene. Det skjuler magen og jeg synes man får en flatterende figur.

Er det greit med et bredt belte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brede belter er å se på catwalkene i moteukene som pågår nå, så man kan vel ikke si at de er "ut". Men de må passe motebildet. Brede strikkbelter vil jeg si er "in" lenger.

Så lenge beltet passer til resten av antrekket ditt, ser det nok fint ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slutta aldri å bruke det etter det var inn for 6-7 år siden! Syns det er sååå fint!

Gå med det du vil, jeg heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Er det greit med et bredt belte?

Du er i alle fall ikke alene om å bruke det, - bare se på svarene i tråden din ;)

Og at det av en eller annen snodig grunn er AB'er som mener noe annet skal du (pardon my French) drite i.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en del tynne "skinnbelter", reimer eller hva man kan kalle det med noen kjoler. Kjøpte de på panduro. De er veldig tynne, men markerer fortsatt midjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri brukt belter (er formet som en stolpe med lange, tynne ben og rett midje), men synes det kan være fint. Problemet er dere som nettopp "trenger" belte for å se slankere ut, da har beltene en tendens til å komme på i tide og utide uten at beltet faktisk passer til antrekket. Det blir ganske krampeaktig. Når folk absolutt skal ha et belte på ULLKÅPER og kjoler som åpenbart er beltevennlige bør man finne seg en annen kåpe/kjole, på samme måte som jeg som er tynn og helt rett finner klær som passer til min fasong. Belter er ikke alltid løsningen!

Anonymous poster hash: 759fd...1bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker midjebelter av alle slag, tynne og brede. Men jeg bruker det bare der det passer, mye sjeldnere enn da de var på topp, og de aller bredeste har jeg lagt vekk. Opp til 4-5 cm bredt synes jeg kan være stilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...