Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vaske huset :-x

11.30 - da begynner jeg..... bare ett innlegg til....

begynne kl 12 da.. bare må lese litt på aktuelle.... 12.30 da mååå jeg begynne.. sambo kommer hjem snart og da skulle huset burde hvafall vært vaska....

12. 50 - og jeg satt her fortsatt... må vaske må vaske får besøk må vaske.. bare innom..... der først :roll:

har ikke vært her på mange dager....

aowi ta deg sammen!!!!!!!

oki ...... til kl 13 da! da begynne ja :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lompa
Skrevet

Upps! Sånt lyder velkjent ja... :oops:

Skrevet

13.05 ........... :o

sukk...... vaaaaske.................

Gjest tusjen
Skrevet

Uff ja.. Tror jeg må logge meg ut og være ute en stund nå... Har også litt husarbeids som kunne vært greit å få unna... :wink: Takk for påminnelsen (tror jeg...)

tusjen

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg skulle selvsagt vært ute i det flotte sommerværet - men så kan jeg jo ikke logge av Kg før jeg har lest alle de 11 sidene med nye innlegg... :roll:

K

Gjest Jente 32
Skrevet

Reist verden rundt, funnet drømmemannen, fått drømmejobben, startet business, tjent grøssevis masse penger, kjøpt drømmebilden og drømmehuset, sportet, trent, drevet med katamaraner...Slanket meg 10 kg.

:P:P

Skrevet

La meg si det slik, hver morgen denne uken har jeg tenkt "i dag skal jeg tørke støv, vaske vinduer og gjøre slikt som vi vanligvis ikke gjør". Det er nå torsdag ettermiddag og ingenting av dette er gjort. Etter å ha vært i dusjen må jeg bare titte innom KG for å lese nye innlegg siden kvelden før, og så blir alt annet glemt. :roll:

Skrevet

Det jeg skulle ha gjort var å fortsette å pakke,men må sitte her liiiiiiiiiiiiiiiiiiitt til.. (LES: det kan bli lenge til jeg løfter rumpa fra stolen) :ler:

Skrevet

Skulle kjøpt en billett mens jeg enda hadde penger, og reist langt bort herfra! :-)

Gjest tusjen
Skrevet

Akkurat nå burde jeg ha lagt meg... Skal bare skrive ferdig dette innlegget... :sjarmor:

tusjen

Skrevet

Samme her. Sovet... Får vel gjøre det da... Heh.... :roll:

Skrevet

mm...absolutt... sovet... :Gjesp:

Skrevet

Kommet i gang med husmorsyslene...........

Skrevet

Ingenting.. sitter og venter på en rørlegger...

(Så jeg har helt god samvittighet) :tunge1:

Gjest Lompa
Skrevet

Hva jeg skulle gjort istedetfor å være her?Mener du sånn reeelt eller "wishful thinking"? I det siste tilfellet; ligget på en passe øde strand på Bora-Bora eller lignende, med en kald paraply-drink og kjæresten innen rekkevidde. Stekende sol,turkis hav,blå himmel......

*SUKK!*

(I`m the queen of wishful thinking....)

Skrevet

så sitter jeg her i dag igjen da..... lite vasking i går.. sendte søppel og panteflasker ut av hus men det var det... besøket kom jo ikke i går.. det ble utsatt til i dag.

så i dag..... må jeg rydde...... må bare...... inn hit litt :-)

Skrevet

Skulle sikkert ha lest noe lurt, skrevet noe smart, jobb alitt med ei serviceerklæring, men... blæh...

Skrevet

Tja si det... Kjøpt bil kanskje???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...