hunsomlurer1 Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Hei! Har møtt en fyr i sommer og er super usikker.. Vi har vært sammen mye periodevis, men siden det har vært sommer har vi fått til tre møter sånn ca. har tidligere fått masse bekreftelser, men i den siste tiden har jeg bare hørt mindre. Han har bestilt seg biletter for å møte meg i oktober der hvor jeg bor. Jeg har på grunn av dårligere kontakt og dårlig magefølelse spurt om det er noe, og han har sagt at det ikker er noe spesiellt. Vi bor i to forskjellige byer, og kan ikke ses så veldig ofte på grunn av at vi har litt å gjøre på begge kanter. Han sa på siste telefonsamtale at han var glad i meg og gledet seg til forskjellgie ting vi skal gjøre.. men når jeg ikke hører fra han på flere dager etter dette begynner jeg å tvile på det som tidligere har blitt sagt da jeg har blitt såret flere ganger tidligere fordi typer sier så mye som egentlig ikke holder ord.. noen som har noen tanker?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Jeg synes du skal forholde deg til ham som noe uforpliktende - en du prater med nå og da og har null forhåpninger til. Avstandsforhold er greit i en kortere periode for par som allerede er etablert, men det er ikke dere. Det er veldig lett å late som man er mer interessert enn man er når all kommunikasjon er indirekte. Ikke sitt og vent på melding. Anonymous poster hash: cbce2...5a7 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Han har bestilt seg biletter for å møte meg i oktober der hvor jeg bor. Når gjorde han det? Han ville vel ikke bestilt, om det var noe i veien.. Men dårlig magefølelse bør man alltid ta på alvor. Jeg ville ikke mistrodd han, men det er jo alltid greit å ikke la en fyr bli altoppslukende. It takes two to tango, vær litt mer laidback heretter du også.. Spør litt om hva han vil finne på når han skal komme, planlegg litt aktiviteter. Da får du kanskje se hvor gira han egentlig er. Anonymous poster hash: 47131...8b0
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Det er veldig lett å late som man er mer interessert enn man er når all kommunikasjon er indirekte. Men hvorfor i all verden ønsker noe å fremstå som mer interessert enn de er? Ellers er jeg forøvrig enig i at hun ikke bør sitte å vente på mld fra han, og ikke ha forhåpninger. Men at interessen dabber litt av når det går lang tid mellom hver gang man sees, hvis man ikke har tid til å snakkes ofte, er ikke noe rart. Det er ikke lenge til oktober TS.. Anonymous poster hash: 47131...8b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå