queensnella Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Jeg har lenge vært på utkikk etter en bb-cream og pudder som dekker oljete hud, men har ikke helt funnet dette! Jeg har veldig fet hud, og er veldig oljete i T-sonen og egentlig ellers i fjeset. Dette svekker selvtilliten min en del.. Noen her inne som har de perfekte produktene det for dette? (tenker på det jeg kan få kjøpt i butikk, feks KICKS og andre butikker med kosmetikk. Liker å se det jeg kjøper i virkeligheten) Tenkte å prøve noe fra Clinique, er det bra?? Helt uten parfyme og olje!! Takk på forhånd
Samosa Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Jeg syns personlig at den oljefrie foundationen fra Clinique er helt ubrukelig ettersom jeg får utrolig tørr hud av den, men det er kanskje jeg som har rar hud? Ellers så syns jeg at BB-kremen til Clinique er et av de beste kjøpene jeg har gjort på lenge! Har prøvd mange bb-creamer men denne er faktisk den beste. Likte den ikke de to første gangene jeg brukte det, men så blir huden din på en måte vant til den og da føles den helt fantastisk ut på (IKKE noe tørr hud eller fet hud; har kombinert hud med veldig mye fet hud på panna, i kinnene og på haka). Bruker Mac sitt studio fix setting powder, men syns jeg får litt fet hud av den hvis jeg bruker for mye. Moderasjon er nøkkelen! Vet at du ikke spurte om det, men en concealer som er veldig bra og som hjelper meg med å få kontroll på min fete hud er Clinique sine to concealere: den som er spesiellaget for øyne (man kan bruke den ellers også - den er helt super!) og anti-blemish concealeren deres. Tar jeg litt på kinnene eller på nesa så er jeg ikke fet noe av dagen! Det skal sies at disse to er veldig tørre, spesielt den sistnevnte, så hvis du ikke har så veldig fet hud så burde du holde deg unna den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå