AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Skal slanke meg, og har tenkt å ligge på ca 1500 kalorier dagen. Jeg har funnet mange eksempler for hvordan måltidene kan se ut hver dag, men finner ikke like mye om hvor mange kalorier det er i det eksakte måltidet. Hadde vært lettere for meg hvis jeg viste at feks. frokost skal være ca 250 kalorier, mellommåltid 100 kalorier osv. Da kan jeg jo finne måltider med passende kalorimenge selv Anonymous poster hash: 665bc...327
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Det spiller ingen rolle. Jeg spiser alltid stor frokost, god lunsj og heller mindre middag. Eller så kan du spise 1500 kcal til frokost, og ikke noe mer resten av dagen. Last ned MyFitness Pal på telefonen, den har mange måltider liggende inne. Det beste er å lage all mat fra bunnen av, så kan du bare regne ut hvor mye det er beregnet på ingrediensene. Anonymous poster hash: bb14e...ca9
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Last ned appen Lifesum eller myfitnesspal, der kan du lagre høyde, vekt og mål så får du vite hvor mange kalorier du bør spise hver dag for å nå målet ditt. Så legger du inn alt du spiser og får totalen etterhvert. Får mer oversikt på den måten. Lykke til Anonymous poster hash: 63624...f2e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Driver på med det samme, men bruker appen Lifesum til å kartlegge hvor mye kcal jeg får i meg. Men ca er det vel frokost 150-200 kcal, lunsj 150-200 kcal, middag 600-1000 pluss mellommåltider totalt 100 kcal og drikke men syns man skal tilpasse seg etter hva kroppen sier at den trenger. Anonymous poster hash: 32ea9...f13
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Noen som vet hva det koster det å ha Gold medlemskap i Lifesum? Betaler man pr. måned eller er det engangspris? Anonymous poster hash: 63624...f2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå