Aviendha Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #21 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg kan få vektoppgang/vektstopp i en ukes tid sånn + -, varierer nok fra person til person Så bra fortsett som du gjør og hver forsiktig med alkoholen! vet at på lavkarbo er det vanlig å få dårlig ånde / aceton ånde fordi man kommer i ketose, kan hende noe av det samme gjelder ellers også? Jeg tenkte faktisk tanken, men jeg går absolutt ikke på lavkarbo og det var lite info å finne om ketose uten lavkarbokosthold. (Var forresten på do for så å veie meg igjen, da sto plutselig vekten på 101.9 ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 1. oktober 2014 #22 Del Skrevet 1. oktober 2014 (Var forresten på do for så å veie meg igjen, da sto plutselig vekten på 101.9 ) Ja, der ser du! Det løsner til slutt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 7. oktober 2014 #23 Del Skrevet 7. oktober 2014 Woho, snart under hundre! Bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå