Gå til innhold

Det å ikke vise respons på noe som helst til en som tar kontakt hele tiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eks har nå i det siste fått en tendens til å sende meg meldinger i fylla. Senest forrige uke sendte han melding. Jeg pleide å svare han, men funker det å ikke svare? Han sender jo flere meldinger når jeg prøvde å ignorere han. Liksom "er det så vanskelig å svare?" "Jeg ser jo at du har lest meldingen" eller "hallo er du der?"

Jeg må liksom svare og si det samme om igjen! At jeg VIL ikke ha kontakt. Min egen feil egentlig. Jeg sende melding til han etter 6 måneder uten kontakt og skulle gratulere han med baby og at giftermål fordi jeg såg på han som en venn. Så etter det gir han seg ikke! Han begynner å mistenke at jeg fortsatt har følelser for han og han forteller mye om hvor fin han ser ut nå og hva han har oppnådd her. Sist skrev han til og med at han kommer alltid til å elske meg og om ikke vi kunne treffes osv. Jeg blir gal. Skulle aldri tatt kontakt. Hva mer jeg kan si til han slik at han gir seg med å sende meldinger. Han har tendens til å bli ganske hissig når han ikke får svar og sender meldinger andre steder som på telefonen eller Mail hvis han ikke får svar på Facebook. Da begynner jeg å lure på han. Tenk hvis han plutselig står på døren min en dag hvis jeg blokkerer han overalt!! Jeg begynner å angre på at jeg noensinne ble kjent med denne mannen! Hvis han fortsatt har følelser for meg så vet jeg ikke hvor langt han er villig til å gå. Føler han er ustabil og aggressiv. Hjelp meg!! :(

Anonymous poster hash: 0bd8f...652

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke svar han på meldinger og blokker han alle steder. Da vil han også "glemme" deg når han ikke har noen måte å få kontakt med deg. Oddsen for at han dukker opp på døren din fordi du blokkerer han er svært, svært liten.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan blokkerer jeg hans nr på telefonen da? Han kan jo alltid ringe fra skjult nr og hvis han vil eller skaffe et annet sim kort. Vurderer å slette meg fra gule sider. Men vet ikke hvordan jeg gjør det. Er ikke sikkert det er nødvendig med blokkering i det hele tatt. Får se om han tar kontakt til helgen når han skal mest sannsynlig drikke da 😝ts

Anonymous poster hash: 0bd8f...652

Gjest Heartbeat
Skrevet

Har du smarttlf ligger innstillingene under anrop en plass. Der kan du sperre for enkelte nr. Har du telenor kan du gjøre det inne på din side der også.

Skrevet

"Jeg vil som jeg har sagt tidligere, ikke ha mer kontakt med deg. Nå blokkerer jeg nummeret ditt."

Bedre å si ifra at man blokkerer, enn å bare gjøre det.

Da vet han at det ikke er noe vits.

Anonymous poster hash: 15824...148

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...