AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Har endelig fått godkjent søknaden, og har huket av for å signere elektronisk. Finner ingenting om hvordan dette gjøres... Noen som vet? Anonymous poster hash: 95ab3...36b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Dette sleit jeg med i fjor også, men har glemt det igjen. Følger Anonymous poster hash: 68cb7...9f8
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Det er bare å skrive "signere" i søkefeltet så dukker det opp veiledning for signering med bank-ID osv Anonymous poster hash: a2479...cd0
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Kommer ikke opp noe når jeg skriver "signere". Anonymous poster hash: 95ab3...36b
Gjest Solsmil Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Du klikker på den meldingen i meldingsboksen på Lånekassen sine sider der det står signering, eller noe sånt. Og så velger du BankId, eller buypass. Jeg bruker BankID, og det er jo som å logge inn i banken min. Kan ikke bli enklere
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Det står "Du skal signere og returnere avtale om støtte på papir". Huket av for elektronisk og fikk brev i posten i dag, men ingenting jeg skal signere på? Skal jeg bare signere nederst på brevet hvor det ikke står noe om signering, og returnere? I fjor fikk jeg konvolutt og brev hvor det sto "signer her":..+?? Skjønner ingenting, huket jo av elektronisk Anonymous poster hash: 95ab3...36b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Du klikker på den meldingen i meldingsboksen på Lånekassen sine sider der det står signering, eller noe sånt. Og så velger du BankId, eller buypass. Jeg bruker BankID, og det er jo som å logge inn i banken min. Kan ikke bli enklere Kommer til meldingen, men da får jeg bare opp et brev liksom, ingenting om signering. Står at jeg må signere, men ikke mer Anonymous poster hash: 95ab3...36b
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #8 Skrevet 10. september 2014 Ser at man må ha fylt 18 for å ha signert elektronisk. Er 17 så fikk det sikkert i posten da? Men sto ikke noe om signering der heller Anonymous poster hash: 95ab3...36b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå