Gå til innhold

Kompisen til sambo er prikk lik eksen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har en kompis vi treffer støtt og stadig som er prikk lik eksen. Ble satt ut da jeg så han første gang i og med at de er akkurat like høye og har et utseende som er helt likt. Ble enda mer satt ut da han hilste på meg og sa navnet hans som er det samme som eksen :(

Det som er annerledes er jo personligheten da selvsagt. Eksen min var slem mot meg, mens denne karen er en utrolig snill mann synes jeg da.

Jeg har fortalt sambo det, men det er jo ikke såå mye en kan gjøre med saken da. Vet jnsett ikke hvordan jeg skal klare å være komfortabel når vi treffer denne karen...

Anonymous poster hash: 8b741...d5d

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Samboeren min har en kompis vi treffer støtt og stadig som er prikk lik eksen. Ble satt ut da jeg så han første gang i og med at de er akkurat like høye og har et utseende som er helt likt. Ble enda mer satt ut da han hilste på meg og sa navnet hans som er det samme som eksen :(

Det som er annerledes er jo personligheten da selvsagt. Eksen min var slem mot meg, mens denne karen er en utrolig snill mann synes jeg da.

Jeg har fortalt sambo det, men det er jo ikke såå mye en kan gjøre med saken da. Vet jnsett ikke hvordan jeg skal klare å være komfortabel når vi treffer denne karen...

kanskje eksen er hans onde tvilling. Neida. Jeg tror gjerne jo mer du blir kjent med han jo mer er han kandkje ikke så lik likevel. Ta fram et bilde av eksen om du har og sammenlign med et bilde av han her da er det lettere å se at de kanskje ikke er så like som du tror.
Skrevet

Hvorfor er det viktig? Det er jo ikke eksen din. Samboeren min ser ut som en viss kongelig, men jeg går da ikke å innbiller meg at jeg er en del av kongehuset forde.

Anonymous poster hash: de21e...4fe
  • Liker 5
Skrevet

Hvorfor er det viktig? Det er jo ikke eksen din. Samboeren min ser ut som en viss kongelig, men jeg går da ikke å innbiller meg at jeg er en del av kongehuset forde. Anonymous poster hash: de21e...4fe

Hvor har jeg sagt at jeg innbiller meg at det er han? Og jeg vil jo si at det er en viss forskjell på min situasjon og din situasjon da du sannsynligvis ikke har vært sammen med denne visse kongelige som var skikkelig stygg mot deg da dere var sammen.

Skrevet

kanskje eksen er hans onde tvilling. Neida. Jeg tror gjerne jo mer du blir kjent med han jo mer er han kandkje ikke så lik likevel. Ta fram et bilde av eksen om du har og sammenlign med et bilde av han her da er det lettere å se at de kanskje ikke er så like som du tror.

Takk for råd :) skal prøve det :)

Skrevet

Jeg skjønner godt at dette plager deg. Jeg hadde selv et vondt brudd med en av mine ekser der jeg savnet han noe fryktelig i lang lang tid etter bruddet. Ett år etter bruddet vårt fikk bestevenninnen min seg en ny kjæreste og jeg tror hjertet mitt stoppet den første gangen jeg møtte han. Han var prikk lik eksen min og alle de følelsene jeg hadde jobbet så hardt med å komme gjennom det siste året raste i hele kroppen. Jeg var dønn fortvilet og livredd for at dette var mannen venninnen min skulle ende opp med, for jeg tror ærlig talt ikke at jeg hadde klart å omgås dem da. Det ble heldigvis slutt ikke lenge etter og hun fant den store kjærligheten i en annen. Jeg har desverre ingen gode råd men skjønner at du synes dette er vanskelig :klem:

Anonymous poster hash: 45c8c...69c
Skrevet

Jeg skjønner godt at dette plager deg. Jeg hadde selv et vondt brudd med en av mine ekser der jeg savnet han noe fryktelig i lang lang tid etter bruddet. Ett år etter bruddet vårt fikk bestevenninnen min seg en ny kjæreste og jeg tror hjertet mitt stoppet den første gangen jeg møtte han. Han var prikk lik eksen min og alle de følelsene jeg hadde jobbet så hardt med å komme gjennom det siste året raste i hele kroppen. Jeg var dønn fortvilet og livredd for at dette var mannen venninnen min skulle ende opp med, for jeg tror ærlig talt ikke at jeg hadde klart å omgås dem da. Det ble heldigvis slutt ikke lenge etter og hun fant den store kjærligheten i en annen. Jeg har desverre ingen gode råd men skjønner at du synes dette er vanskelig :klem:Anonymous poster hash: 45c8c...69c

Takk for din omtanke <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> For min del savner jeg ikke eksen, tvert i mot var det jeg som sa jeg ville gjøre det slutt. Men det er jo fortsatt vondt det han gjorde mot meg, og det vil det alltid være. Men ja, det som er skjedd kan jeg ikke gjøre noe med. Må vel bare finne en måte å takle at kompisen er lik eksen. Hilsen TS

Skrevet

Hvor har jeg sagt at jeg innbiller meg at det er han? Og jeg vil jo si at det er en viss forskjell på min situasjon og din situasjon da du sannsynligvis ikke har vært sammen med denne visse kongelige som var skikkelig stygg mot deg da dere var sammen.

Selv om han likner så er det ikke han, det er det poenget mitt er. Det er ikke viktig. Ingen kan hjelpe for hvordan de ser ut og jeg synes det er sykt dårlig gjort av deg å dømme dette stakars mennesket nord og ned fordi du forbinder han med en annen. Hva blir da det neste? At svigermoren din minner deg om en slem lærer du hadde slik at kjæresten din ikke får ha kontakt med henne helle?

Anonymous poster hash: de21e...4fe

• Liker 2
Skrevet

Åh haha det samme har skjedd meg! Tilogmed den nye kjæresten som bare hadde sett bilder av eksen kommenterte det. Men etterhvert som jeg ble bedre kjent med vennen hans sluttet jeg å sammenligne. Heldigvis hadde de ikke samme navn da hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...