AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 I gammel så ligger det tidlig 2000-tall for mobilene, og 80-talls biler og TVer. Hva er viktigst for deg? Jeg ville selv valgt nye mobil, og gammel bil og TV.Anonymous poster hash: c4381...dbf
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Hvis det er alternativene velger jeg glatt gammel mobil og ny bil og TV.Anonymous poster hash: 8ebc2...043
Gjest _LilleMy Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Ny mobil fordi det er det jeg bruker mest, og jeg ikke har lappen og ser sjeldent på tv. Ser det meste på nettv
Gjest Vinglasset Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Så lenge smart-phonen min fungerer så spiller det ingen rolle at den er 3 år gammel - mulig den er enda eldre, husker faktisk ikke. Men TV og bilen er nye - det er mye viktigere for meg. Å ha skikkelig TV er viktig for mannen min og etter siste kjøpet så er jeg enig med ham. Bilen skifter vi ut hvert 3. år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå