AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Hvis du ble kjempeforelsket i en date, og var helt vannvittig tiltrukket til han. Ville du godtkjent å bli behandlet som et sexobjekt, og ikke noe mer? Ville du holdt kontakten , fortsette å ha sex - se om ting forandret seg, eller kuttet det? Anonymous poster hash: b7d7f...e66
Red-Ruby Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Selvfølgelig ikke, jeg vil ha forhold og han vil ha sex, det hadde knust meg i lengden. Man må ville det samme. 1
Nettinettet Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Hvis du ble kjempeforelsket i en date, og var helt vannvittig tiltrukket til han. Ville du godtkjent å bli behandlet som et sexobjekt, og ikke noe mer? Ville du holdt kontakten , fortsette å ha sex - se om ting forandret seg, eller kuttet det? Anonymous poster hash: b7d7f...e66 Jeg ville aldri blitt kjempeforelsket i en date so kun så på meg som et sexobjekt. Det er ikke tiltrekkende i mine øyne. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Hvis du ble kjempeforelsket i en date, og var helt vannvittig tiltrukket til han. Ville du godtkjent å bli behandlet som et sexobjekt, og ikke noe mer? Ville du holdt kontakten , fortsette å ha sex - se om ting forandret seg, eller kuttet det? Anonymous poster hash: b7d7f...e66 Å se om ting forandrer seg er svært, svært sjelden en drøm som går i oppfyllelse. Så, nix. Jeg har ikke ett masochistisk fiber i kroppen så det det du beskriver er ikke en deal for meg dersom jeg ser etter 'forholdsmaterial'. Å ville seg selv så vondt er selvpining, det er ikke helt meg, så altså ville jeg takket pent for nå og ønsket lykke til videre. 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Ikke dersom jeg var forelsket, nei. Det er jo oppskrift på ulykke. Anonymous poster hash: 8c465...d8d 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Hadde nok gjort det en stund ja. Med et håp om at jeg tok feil, at han ikke bare brukte meg som sexobjekt. men ikke i lengden. Anonymous poster hash: 5bf00...116 1
Gjest BettyBoop Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Hvis du ble kjempeforelsket i en date, og var helt vannvittig tiltrukket til han. Ville du godtkjent å bli behandlet som et sexobjekt, og ikke noe mer? Ville du holdt kontakten , fortsette å ha sex - se om ting forandret seg, eller kuttet det?Anonymous poster hash: b7d7f...e66 flau ocer å innrømme det men dette har jeg opplevd. Ble så forelska at jeg mista gangsynet fullstendig. Endte med å bli knust. Men lærte av det 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #9 Skrevet 10. september 2014 Er jo veldig lett å blande følelser inn i bildet om man har sex, så er vel en gråsone. Jeg har vel kun tenkt sex med kjærestene mine i begynnelsen, så har jeg fått følelser etter hvert. Anonymous poster hash: 75518...af0 1
Meline37 Skrevet 10. september 2014 #11 Skrevet 10. september 2014 flau ocer å innrømme det men dette har jeg opplevd. Ble så forelska at jeg mista gangsynet fullstendig. Endte med å bli knust. Men lærte av det Denne tabben er lett å gå på hvis man er blind av forelskelse pga et utseende. Og da blir en knust. Rus der og da,men knust blir man og.
Gjest brutal_mann Skrevet 10. september 2014 #12 Skrevet 10. september 2014 Noen smeller som dette og en lærer seg at alt går over. Mao, en lærer seg å ta vare på seg selv. TS, du må bare kutte kontakt med fyren.
Gjest _LilleMy Skrevet 10. september 2014 #13 Skrevet 10. september 2014 Nei, det hadde aldri gått bra. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #14 Skrevet 10. september 2014 Jeg har gjort dette en gang. Kan ikke anbefales. Det tok meg så lang tid å komme over ham fordi jeg villig lot ham bruke meg etter at han hadde uttrykt at han ikke ville være kjæresten min. Prøvde å innbille meg selv at det var noe jeg ville, at sex uten følelser skulle gå fint. Det gjorde det ikke... Og selvbedrag nummer to "han blir sikkert forelska i meg etterhvert" slo selvfølgelig ikke til det heller, tror neppe det gjør det for noen i sånne situasjoner. Det er mye bedre å kutte kontakten.Anonymous poster hash: 7026f...52b 1
Lillesiren Skrevet 10. september 2014 #15 Skrevet 10. september 2014 Jeg ville kuttet tvert. Som Lille-Pus sier, det hadde kun fungert som selvpining.
Lirael Skrevet 10. september 2014 #16 Skrevet 10. september 2014 Jeg skulle så inderlig ønske at jeg kunne legge hånden på hjerte og svare: NEI! Men er man skikkelig forelsket er det jammen mye rart man kan finne seg i. Dersom han er klar over at du er forelsket, synes jeg det er dårlig gjort av ham å ha sex med deg. I situasjoner som dette synes jeg at ansvaret ligger hos den som ikke er forelsket, da det er nærmest allmenviten at folk som er forelsket tar dårlige valg. Det er lettere for den som ikke har følelser. 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #17 Skrevet 10. september 2014 Been there - DIDN'T do that. Anonymous poster hash: c58be...cb6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #18 Skrevet 10. september 2014 I situasjoner som dette synes jeg at ansvaret ligger hos den som ikke er forelsket, da det er nærmest allmenviten at folk som er forelsket tar dårlige valg. Det er lettere for den som ikke har følelser. Dersom den forelskede er genuin og ikke i fornektelse sier hun hva hun vil ha. Da har vedkommende mulighet til å bryte av om han ikke vil ha i et forhold. Men i de fleste tilfeller sier den forelskede ingenting og fornekter hele forelskelsen. Og da har man virkelig bare seg selv å takke - han har ikke noe ansvar. Anonymous poster hash: 8c465...d8d
Lirael Skrevet 10. september 2014 #19 Skrevet 10. september 2014 Dersom den forelskede er genuin og ikke i fornektelse sier hun hva hun vil ha. Da har vedkommende mulighet til å bryte av om han ikke vil ha i et forhold. Men i de fleste tilfeller sier den forelskede ingenting og fornekter hele forelskelsen. Og da har man virkelig bare seg selv å takke - han har ikke noe ansvar. Anonymous poster hash: 8c465...d8d Hvis den uten følelser virkelig er i god tro om at den andre er med på leken - så er jeg enig. Men jeg har sett nok av tilfeller hvor folk utnytter noen de vet de har i sin hule hånd på grunn av forelskelse, og det er lumpent. Godt mulig at vedkommende ikke har sagt rett ut "jeg er forelsket i deg", men man merker som oftest dette likevel. Om vedkommende har aktivt benektet å være forelsket, blir det en annen sak- da kan man ikke gjøre stort annet enn å ta dem på ordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå