Gjest Lilleulv Skrevet 8. juli 2004 #1 Skrevet 8. juli 2004 Hvilke parfymer synes dere er best på gutter? Selv så elsker jeg Crave fra CK og den svarte til Armani
Gjest Ethereal Skrevet 8. juli 2004 #2 Skrevet 8. juli 2004 Det kommer an på typen gutt. Min kjæreste er sporty og blond, og mørke, krydrete dufter blir ikke riktig på ham. Jeg liker når han bruker Polo Sport, DKNY eller Dior Higher Energy.
Gjest Cuddly Skrevet 8. juli 2004 #3 Skrevet 8. juli 2004 Liker ikke parfyme på gutter noe særlig :oops: Elsker at kjæresten min lukter rent med innslag av verdens beste kroppslukt
Gjest Lompa Skrevet 8. juli 2004 #4 Skrevet 8. juli 2004 Du har bomma,My! Verdens beste kroppslukt er MIN kjære det...!:-) (Nå følger aller andre forelska opp med at; nei det er MIN...!:-) ) (Ikke ta det seriøst da. jeg MÅTTE bare!)
Hilde Skrevet 8. juli 2004 #5 Skrevet 8. juli 2004 "Min" bruker Issey Miyake sin originale, hvit firkanta flaske. Lukter veldig godt, og den passer til han.
Gjest lilletroll Skrevet 8. juli 2004 #6 Skrevet 8. juli 2004 Den beste lukten i verden på en mann jeg noen gang har kjent var fra en som bare var innom kontoret mitt en dag......så jeg vet ikke hvilken det er :-? Han lukta bare BEST, men jeg kunne jo liksom ikke spørre hvilken han brukte heller...for jeg kjente jo ikke fyren :-? Så nå skal jeg rundt på parfymerier og sniffe, for den bar MÅ jeg ha tak i og putte på han deilige mannen min
Gjest Ethereal Skrevet 8. juli 2004 #10 Skrevet 8. juli 2004 Jeg liker Pi fra Givenchy Jeg også, men den brukte eksen (jeg kjøpte den til ham), og derfor kan jeg vel ikke lure samboeren min til å bruke den...
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2004 #11 Skrevet 8. juli 2004 Dette er mine favoritter: 1. Ralph Laurens Romance 2. Van Gils' Between Sheets 3. Hugo Boss' In motion
Arkana Skrevet 8. juli 2004 #14 Skrevet 8. juli 2004 Det er umulig å plukke en bestemt parfyme, siden den kan lukte forskjellige på forskjellige menn. Mine favoritter på samboeren min er Lagerfeld og Boss Elements Aqua. Vanligvis bruker han ikke parfyme, men han bruker deodorant i de ovennevnte merkene, og det holder mer enn nok, synes mange menn lukter altfor sterkt.
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2004 #15 Skrevet 8. juli 2004 Uten tvil i verden: Acqua di Gio fra Armani.
glaciera Skrevet 9. juli 2004 #16 Skrevet 9. juli 2004 Kommer jo veldig an på typen og huden, men av de krydrede liker jeg Bvlgari Black (jeg snur meg på trikken etter denne...) Dolce & Gabbana By Obsession (på noen få er den dødsgod!) Av de mer freshe liker jeg Ralph Lauren Romance Acqua di Gio Hugo Boss Hugo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå