Gjest KateW Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Altså, jeg pleide å kjøpe quinoa på Kiwi, rimelig og god osv. Så sluttet de å bruke den distributøren, og sluttet videre med quinoa. (Bastards) Så dro jeg på Ica, og jadda, de hadde quinoa, til 80 kr for en liten lurepakke. Noen forslag? (og gjerne litt mer konkret enn "innvandrerbutikk" eller "helsekost", da aner jeg ikke hvor jeg skal begynne) Ydmykst fra meg
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Nå bor jeg i Bergen. men her er en del Meny butikker som selger quinoa, muligheter for å se i Menybutikk i Oslo? Ellers kan du handle på nett, både kinsarvik.no og Iherb selger quinoa. Anonymous poster hash: 02a8f...b2f
tunaen Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Mener å huske at jeg så det på meny i ringnes park, løkka..ikke hundre prosent sikker. Men om du bor i nærheten, går det?an å sjekke ;p
Gjest Rossin Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Altså, jeg pleide å kjøpe quinoa på Kiwi, rimelig og god osv. Så sluttet de å bruke den distributøren, og sluttet videre med quinoa. (Bastards) Så dro jeg på Ica, og jadda, de hadde quinoa, til 80 kr for en liten lurepakke. Noen forslag? (og gjerne litt mer konkret enn "innvandrerbutikk" eller "helsekost", da aner jeg ikke hvor jeg skal begynne) Ydmykst fra meg Jeg kjøpte en pakke på Sagene. Lurer på om den kosta 30-40 kroner. (Det fallt ikke helt i smak, for øvrig.)
Anna82 Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Meny er nokk best bet.. Men fortsatt sykt dyrt i norge sammenlignet med sverige!
Gjest KateW Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Tusen takk for tips, folkens! Skal forsøke å oppdrive en Meny i mitt område. Samt bevege meg ut på internetten
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Nå bor jeg uttafor byen, men Meny het sluttet plutselig med Quinoa, men nå har Coop Mega begynt å selge. På Maxi mat på Nordbysenteret i Sverige har jeg også handlet det, så ifall du er på harrytur, så... Anonymous poster hash: e3078...477
Zzyzx Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 Oslo er tjukk av innvandrersjapper, så det er vel bare å gå innom den første og beste du der? Du sier ingenting om hvor du bor, men Grønland er jo alltid en vinner.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 Jeg har samme problem. Før hadde alle større dagligvarer en stor pakke til tyve kroner, men plutselig har de sluttet å selge eller skrudd opp prisen noe helt vanvittig. Jeg har vært i nesten alle matbutikker i Asker, Bærum, Majorstuen, Frogner og litt spredd rundt om i Oslo uten hell. Anonymous poster hash: 456ab...352
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #10 Skrevet 12. september 2014 Jeg kjøpte en pakke på Sagene. Lurer på om den kosta 30-40 kroner. (Det fallt ikke helt i smak, for øvrig.) Hvor på Sagene var dette? Jeg har tidligere kjøpt på ICA, men de har visst sluttet å ta inn. Anonymous poster hash: f66d3...45d
Gjest Rossin Skrevet 13. september 2014 #11 Skrevet 13. september 2014 Hvor på Sagene var dette? Jeg har tidligere kjøpt på ICA, men de har visst sluttet å ta inn. Anonymous poster hash: f66d3...45d Innvandrerbutikken på Sagene. Ser ut som adressa er Arendalsgata 14.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå