AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Hallo alle solstråler. Jeg har tenkt å manne meg opp å ringe en gutt jeg liker. Jeg er skikkelig pysete, men nå må jeg gjøre alvor. Har backet unna så mange ganger nå. Han hadde bursdag i går, men jeg tørte ikke ringe han å gratulere! Så skal gjøre det i kveld! MEN HVA SKAL JEG SI utenom gratulerer? Hva skal jeg spørre om? Er så sykt redd for at det skal bli pinlig stillhet. Hva skal jeg spørre om etc??? Jeg sitter her og lager notater i hodet mitt liksom.. Anonymous poster hash: 5d551...ec9
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Kjenner dere hverandre godt? Vi har kjent hverandre siden slutten av mars Begge finner hverandre tiltrekkende Anonymous poster hash: 5d551...ec9
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 20 år begge to! Anonymous poster hash: 5d551...ec9 1
Lady Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Vi har kjent hverandre siden slutten av mars Begge finner hverandre tiltrekkende Anonymous poster hash: 5d551...ec9 Hva med å bare si du ringer han for å gratulere med gårsdagen, og ta det derfra?
Cec- Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Si gratulerer med overstått, spør om han hadde en fin dag og om han vil møtes en dag? :-) Den pinlige stillheten kommer sjeldent, dersom han også er redd for det vil han nok være like rask på å bryte en evt pinlig stillhet. 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Takk! Det var en god ide! Forhåpentligvis vil samtalen flyte av seg selv. Håper jeg bare ikke plutselig får hjertet i halsen og finner på en unnskyldning for å legge på, ha ha Går det an å si at det var godt å høre stemmen hans igjen? ts Anonymous poster hash: 5d551...ec9
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. september 2014 #8 Skrevet 10. september 2014 Om det er godt å høyra stemma hans syns eg du skal sei det. Kvifor skal du ikkje sei det? Eg tippar samtalen flyt av seg sjølv. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #9 Skrevet 10. september 2014 Hva skal jeg gjøre hvis han ikke tar telefonen? :/ Anonymous poster hash: 5d551...ec9
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. september 2014 #10 Skrevet 10. september 2014 (endret) Om han ikkje tek telefonen får me håpa han er mann nok til å ringja deg opp att! Edit: skrivefeil Endret 10. september 2014 av Stjerner og planeter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå