Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har et stort problem.

I helga var jeg og kjæresten min på fest, vi er ganske nytt i det her forholdet og kan vell egentlig ikke kalle han kjæresten min men vi er nesten sammen iallefall. jeg sov hos han den natta, også dro jeg hjem søndagskvelden. senere den kvelden fikk jeg en melding fra han om at han var så skuffet over at jeg ikke hadde sakt noe, fordi han hadde nemlig møtt en kompis som hadde snakket om meg (han vet ikke at vi er sammen, ifølge "kjæresten" min) og snakka om at det var ei jente som alltid søker oppmerksomhet på fest, og han hadde sett meg sist på festen igår. kjæresten min viste han et bilde av meg, og først var han litt usikker men etterhvert fant han ut at han trodde det var meg. kjæresten min snakka med han og kompisen mente jeg hadde vært på alle, og kyssa/klint med folk. jeg selv vet at jeg ikke gjorde noen av disse tingene, men kjæresten vil ikke tro på meg og han lar meg ikke snakke med kompisen hans.

Det siste forholdet han var i var kjæresten hans utro, og blånekta for at det skjedde noe i 7 mnd og nå mener han jeg er helt likens, og drar meg under samme kam som henne. hva burde jeg gjøre? han er veldig frekk i tonen, og det sårer meg sånn når jeg faktisk ikke har gjort noe som helst.

beklager for rotete innlegg, første jeg skriver her. Er så oppgitt..

Anonymous poster hash: b3a8c...dd4

Anonymous poster hash: b3a8c...dd4

Anonymous poster hash: eee00...cd5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Jeg hadde ikke kasta bort tiden på noen som ikke stolte på meg. Jeg hadde sagt at enten stoler du på meg, ellers må vi gå hver vår vei.

Du kan jo ikke bevise at du ikke har gjort noe, så han må jo stole på deg ellers kommer ikke forholdet til å fungere.

Anonymous poster hash: 80972...0c7

Skrevet

Jeg ville konfrontert den kameraten som skal ha sagt dette.

Og om du var med noen andre du kjenner på denne festen som kan avkrefte det kameraten sier så ville jeg ha sagt til kjæresten din at han kan snakke med dem, selv om han selvsagt kan tro de også lyver. men har du alt på det rene, så burde du bare insistere på din sak, så vil han nok se at du snakker sant han også.

Men snakk hvertfall med kameraten, kanskje han ikke liker at kompisen hans har fått seg dame igjen ?

Anonymous poster hash: df450...9db
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Jeg hadde ikke kasta bort tiden på noen som ikke stolte på meg. Jeg hadde sagt at enten stoler du på meg, ellers må vi gå hver vår vei.

Du kan jo ikke bevise at du ikke har gjort noe, så han må jo stole på deg ellers kommer ikke forholdet til å fungere.

Anonymous poster hash: 80972...0c7

Vi er 17 år gammel.

jeg vet, men tingen er at jeg ikke vil la han gå. jeg vetikke hva jeg skal gjøre da. Vi har vært igjennom veldig mye sammen, og han har gjort mye dritt mot meg hvor jeg har valgt å stole på han når det har gått rykter.

Jeg har alltid vært trofast med han, og da når dette ene ryktet kommer så velger han å takle det på denne måten er helt ubeskrivelig etter alle gangene jeg har stolt på han. Nei, vet at jeg ikke kan bevise noe men jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke engang får snakke med kompis hans..

Skrevet

Jeg ville konfrontert den kameraten som skal ha sagt dette.

Og om du var med noen andre du kjenner på denne festen som kan avkrefte det kameraten sier så ville jeg ha sagt til kjæresten din at han kan snakke med dem, selv om han selvsagt kan tro de også lyver. men har du alt på det rene, så burde du bare insistere på din sak, så vil han nok se at du snakker sant han også.

Men snakk hvertfall med kameraten, kanskje han ikke liker at kompisen hans har fått seg dame igjen ?

Anonymous poster hash: df450...9db

ja, jeg har så lyst til å konfrontere kameraten hans. Problemet er bare at kjæresten min ikke vil si hvem som har sakt det, fordi han mener det blir så mye drama (som om det ikke er det fra før av liksom......) ja, mange av vennene mine har snakket med han, men han mener de kan lyge for meg og at han er så lei av sånn her drama, men jeg har sakt 100 ganger minst at jeg ikke har gjort noe men han nekter fortsatt å høre på meg.. skal treffe han på lørdag, så får nesten bare se hva som skjer da men jeg er så redd for at han skal dumpe meg..

Skrevet

Vi er 17 år gammel.

jeg vet, men tingen er at jeg ikke vil la han gå. jeg vetikke hva jeg skal gjøre da. Vi har vært igjennom veldig mye sammen, og han har gjort mye dritt mot meg hvor jeg har valgt å stole på han når det har gått rykter.

Jeg har alltid vært trofast med han, og da når dette ene ryktet kommer så velger han å takle det på denne måten er helt ubeskrivelig etter alle gangene jeg har stolt på han. Nei, vet at jeg ikke kan bevise noe men jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke engang får snakke med kompis hans..

På seg selv kjenner man andre, ts.

Har det falt deg inn at han tror du lyver fordi det er nettopp det han ville gjort om han var deg?

Du må (uansett hvor ubehagelig det er) sette ned foten. Å sette grenser for seg selv handler om å stå rak i ryggen og si "jeg er verdt mer enn dette" og så ta konsekvensene etterpå. De kan bli at han dumper deg, selvsagt. At dere krangler så busta fyker.

Men vil du heller være hun som ikke sto opp for seg selv? For om du ikke gjør det så kommer desverre ingen andre til å gjøre det.

Anonymous poster hash: c0082...ca9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...