AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Jeg og eksen min hadde et kortvarig forhold. Varte kun i 3 mnd, men vi rakk å bli glade i hverandre og få de rette følelsene. Vi valgte likevel å gjøre det slutt pga vi ikke kunne prioritere hverandre og måtte sette andre ting først. Pga dette mistet begge følelser. Nå et halvt år senere når ting har roet seg ned og jeg har tid til å prioritere andre igjen, lurer jeg på om det er et håp mellom meg og eksen? Er det en mulighet for at vi kan satse på hverandre nå? Har noen vært i lignende situasjon og blitt sammen med eksen igjen? Anonymous poster hash: ce490...199
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 jeg tror det er håp. for noen år siden var jeg med en gutt, og gjorde det slutt siden jeg ikke følte jeg var klar for noe.. 1 år senere ble vi sammen og var ilag i nesten 1 år:) men det ene året etter jeg gjorde det slutt, snakket vi ikke sammen i det hele tatt. hvordan er det med deg og eksen? er dere venner? eller har dere ikke snakket etter det ble slutt? Anonymous poster hash: 9560f...58f 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 jeg tror det er håp. for noen år siden var jeg med en gutt, og gjorde det slutt siden jeg ikke følte jeg var klar for noe.. 1 år senere ble vi sammen og var ilag i nesten 1 år:) men det ene året etter jeg gjorde det slutt, snakket vi ikke sammen i det hele tatt. hvordan er det med deg og eksen? er dere venner? eller har dere ikke snakket etter det ble slutt? Anonymous poster hash: 9560f...58f vi avtalte vel å være venner den gang det ble slutt, men har ikke hatt så mye kontakt med hverandre kan jo bare spørre han om å møtes for morro skyld, og se hvordan det utvikler seg Anonymous poster hash: ce490...199
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Flere erfaringer? Både de gode eller kanskje de ikke så gode? Anonymous poster hash: ce490...199
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 vi avtalte vel å være venner den gang det ble slutt, men har ikke hatt så mye kontakt med hverandre kan jo bare spørre han om å møtes for morro skyld, og se hvordan det utvikler seg Anonymous poster hash: ce490...199 ja jeg skjønner! Den vennetingen funker aldri så greit haha, jeg selv ble akkurat dumpa av min nåværende kjæreste.. kjenner livet er ganske langt nede nå.. men jeg syns du skal ta sjangsen å spørre om dere skal møtes, kanskje dere ender opp sammen! vi får håpe på det beste Anonymous poster hash: 9560f...58f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Takk for at du er positivt innstilt bare jeg kunne være det samme, hehe. Men sånn jeg tenker, har man blitt forelsket i en person en gang og det går litt tid, så kan man fort bli forelsket igjen. Er jo en grunn til at man fikk følelser. Får bare krysse fingrene og satse på at det blir bra :DAnonymous poster hash: ce490...199
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå