AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Dere som ikke er samboere, hvor ofte møter dere kjæresten, hvor ofte sover dere sammen og hvor lenge har dere vært kjærester? Jeg ser min kjæreste 1-2 ganger i uken, syns det er for lite men når vi ikke bor sammen er det litt vanskelig å få ting til å klaffe mtp jobb, studier, venner og familie. Anonymous poster hash: 73fee...7a7
klinkokos Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 En kveld i uken uten overnatting og ca en helg sammen hver måned. Vi har vært kjærester i 5 mnd. Synes det er lite men det er det vi får til.
Gjest _LilleMy Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Sover over hos hverandre hver helg om det er mulig, og ses 1-3 dager i ukedagene alt ettersom hvor opptatt vi er med jobb osv. Vært sammen i 2 år.
Blablaa Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Sover sammen hver dag egentlig. Er begge studenter, og bor hos foreldre. 20 år og vært sammen i 1,5 år. Men begge har bil og lappen så det gjør det vel litt enklere, også bor vi bare 15-20 min med bil vekke fra hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Har vært sammen i 1 år og 9 mnd. Vi ser hverandre fredag-søndag og sover 2 netter sammen. I feriene/på reiser, så er vi alle nettene og dagene sammen. Så snittet per mnd blir høyere, men det vanligske er ca 48 timer sammen per uke. Anonymous poster hash: b5a38...092
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Er sammen 3-6 ganger i uka. Sover hos hverandre ca hver helg, samt noen ukedager. Har vært sammen 5 måneder:)Anonymous poster hash: 1740d...7ae
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 4 år. Som oftest hver helg Anonymous poster hash: d699d...132
Viljaa Skrevet 10. september 2014 #8 Skrevet 10. september 2014 Stort sett overnatting hver helg hvis det ikke krasjer med andre planer. Egentlig så burde vi være flinkere til å få til ting midt i uka også, men dagene strekker ofte ikke til uten at det bare blir stress og kav da begge har litt krevende jobber, og ingen av oss har pr. dd. en leilighet som er stor nok til at man gidder å campe til hverandre så mye i hverdagene. Han er i prosess med å kjøpe leilighet nå. Jeg regner med at vi kommer til å være mye mer sammen etter overtakelse (han bor midlertidig hos sine foreldre i prosessen nå). Fingers crossed.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #9 Skrevet 10. september 2014 Han er her hver jævla dag, haha.. Men klager ikke, eksen min ville bare se meg 1-2 ganger i uken og ja.. Dette er jo bedre enn det Sover sammen hver natt.Anonymous poster hash: 36025...f26
Eplemos Skrevet 10. september 2014 #10 Skrevet 10. september 2014 Før vi ble samboere var vi med hverandre 1-2 ganger man-fre + hver helg. Eller rett og slett så ofte som mulig. Bodde 1t fra hverandre.
Sportsidioten Skrevet 10. september 2014 #11 Skrevet 10. september 2014 Vi er pr nå i avstandsforhold, men ser hverandre hver helg heldigvis Men om under en mnd flytter jeg til hjembyen og vi blir samboere!
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #12 Skrevet 10. september 2014 Vi er pr nå i avstandsforhold, men ser hverandre hver helg heldigvis Men om under en mnd flytter jeg til hjembyen og vi blir samboere! Heldig du er som snart blir samboer :D hvor lenge har dere vært sammen? Er du ferdig med studier en annen plass eller? Anonymous poster hash: ead05...e64
Gjest Enhjørning Skrevet 10. september 2014 #13 Skrevet 10. september 2014 Har vært sammen i snart 2 mnd og vi har vel egentlig sovet med hverandre hver dag og vært med hverandre hver dag etter vi ble offisielt sammen Nå blir vi samboere neste uke og da, det passer ganske bra da det ikke er så gøy å bo med foreldre lenger
Sportsidioten Skrevet 11. september 2014 #14 Skrevet 11. september 2014 Heldig du er som snart blir samboer :D hvor lenge har dere vært sammen? Er du ferdig med studier en annen plass eller?Anonymous poster hash: ead05...e64 Vi er i fra samme by , og har kjent hverandre i åtte år, men kun vært sammen i et halvt . Jeg har bodd i Oslo de siste seks årene men når det ble følelser mellom oss to var det ikke noe vanskelig valg å ta det med å flytte hjem igjen . Jeg gleder meg hinsides mye :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå