Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2004 #1 Skrevet 8. juli 2004 Kan dette brukes for å slippe å bli så varm og svett? Hva er talkum? Og hva er yerka? Hvor kjøper man det og hvordan bruker man det? Tenker under armene spesielt.. trenger tips! Takk hvis noen har!
Gjest Ethereal Skrevet 8. juli 2004 #2 Skrevet 8. juli 2004 Yerka er et hudvann som gjør at du svetter mye mindre. Du kjøper det bl.a hos Vita eller Cubus. Du påfører med litt bomull på ren hud om kvelden. Talkum er bare et mineral, babypudder inneholder malt talkum, og skal gjøre at huden blir mindre klam. Men det hindrer ikke svetting, bare ligger på overflaten.
aowi Skrevet 8. juli 2004 #3 Skrevet 8. juli 2004 Kan man bruke yerka i hendene oxo? er stort sett alltid "våt" i hendene :oops:
Gjest Ethereal Skrevet 8. juli 2004 #4 Skrevet 8. juli 2004 Du kan vel bruke det overalt du svetter, vil jeg tro (ikke prøvd det selv)? Men jeg mener å ha hørt at man ikke skal vaske med såpe når man bruker Yerka? Søk på Yerka her inne, så vil du finne masse svar. Jeg bare tipper, siden jeg ikke har brukt det selv, bare sett at det funker hos samboeren min.
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2004 #5 Skrevet 8. juli 2004 Yerka kan brukes på hele kroppen. Men vet at når man smører under armene bør man ikke vaske med såpe dagen etter. Det vil nok minske effekten litt... Men verdt et forsøk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå