Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2002 #1 Skrevet 24. juni 2002 Jeg trenger litt trøst jeg. I dag er alt galt og jeg er sikker på at forloveden kommer til å si at han ikke vil gifte seg med meg snart. Aner ikke hvorfor, men jeg har denne følelsen i hele kroppen og den er forferdelig. Hvorfor skal han egentlig ville gifte seg med meg, ei helt vanlig og lite original jente? Vet ikke om det kan kalles bryllupssorg jeg. Elsker ham over alt, men har plutselig blitt så redd for at han kanskje ikke egentlig vil gifte seg med meg. En forferdelig følelse å ha. Trenger trøst jeg.
Cilie2003 Skrevet 24. juni 2002 #2 Skrevet 24. juni 2002 Nei men lille venn, hvorfor depper du slik da?? Det er vel klart at han vil gifte seg med deg, ellers hadde dere vel ikke vært forlovet!!! Og dessuten, hvem er det som sier at du er en helt vanlig jente?? Og hva er egentlig en helt vanlig jente?? :-? Hver og en av oss her inne (og der ute) er da helt unike!! Om man er høy/lav tykk/tynn blond/mørk eller om man har fire fregner og ikke 1000, så er vi da alle vakre på hver vår måte. Din kommende mann synes helt sikkert at du er det vakreste som finnes. Det er deg han er glad i, både det som er utenpå og det som er inni. Snakk med han du. Fortell han at du føler deg litt uttafor. Er helt sikker på at han vil ta rundt deg, gi deg en ordentlig god kos, og fortelle deg at han elsker deg!!!! Opp med hode. Det er juni, snart sommer, og livet er herlig! Vi er jo forlovet jo :D
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2002 #3 Skrevet 24. juni 2002 Takk for gode ord, men det er en forferdelig følelse å ha som rett og slett ikke kan forklares!
meta Skrevet 24. juni 2002 #4 Skrevet 24. juni 2002 Ikke si sånt da... Klart han vil ha deg eller så ville han jo ikke begynt å planlegge bryllup uansett! Det er sikkert bare bryllupsnerver. Fortell han hva du føler, så går nok alt bra :D Store trøsteklemmer fra Meta
Engel Skrevet 24. juni 2002 #5 Skrevet 24. juni 2002 Hei! Stakkar deg. Kjenner igjen den følelsen jeg, får den sånn av og til jeg også (gjerne i forbindelse med humørsvigninger når jeg får mensen). Det kommer nok av litt dårlig selvtilit, for jeg vet jo veldig godt at det bare er tull å tenke sånn. Men av og til klarer man ikke å styre tankene helt logisk.. Snakk med han du, så får du nok den bekreftelsen du trenger!
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2002 #6 Skrevet 24. juni 2002 Takk Engel. Utrlig godt å høre at noen vet hva jeg snakker om og kjenner igjen følelsen!
jbkaarud Skrevet 24. juni 2002 #7 Skrevet 24. juni 2002 Jeg er enig med engel her jeg. Snakk med ham du, så går det sikkert bedre. Bryllupsnerver kan vise seg på mange forskjellige måter, og dette er tydeligvis din måte. Lykke til i bryllupet og prøv å fokusere på det som sikkert blir et flott bryllup.
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2002 #8 Skrevet 24. juni 2002 Jeg velger og være anonym for øyeblikket, vet ikke helt grunnen, men det føles riktig for meg..............kall det gjerne feighet og skam! Kjenner meg VELDIG godt igjen i det du skriver og den følelsen er kjempevond. Jeg og min samboer har vært sammen i mange mange år og har flere barn sammen og jeg vet han elsker meg..........MYE............men likevel, selvtilliten min tar knekken på meg! Såg det var noen som kom med det at vi er like vakre uansett hvordan vi ser ut, høy, lav, 4 fregner eller 1000..............jeg er vel en av de sistnevnte, om ikke 1000 så MANGE.............noe jeg synes er rett og slett grusomt! Trodde jeg kom til å bry meg mindre og mindre om sånne ting når jeg ble eldre og rundet de 30, men den gang ei.............sliter mere og mere! Ikke klarer jeg se meg selv i speilet, mange ganger for dag kan jeg si til meg selv at jeg er stygg...........og ikke minst, jeg skjønner ikke hva den herlige samboeren min skal med MEG! Skjønner han ikke, hvorfor vil ha ikke heller ha ei flott dame som blir kjempebrun og pen på sommeren og som blomstrer..............jeg blir brun jeg også, men med "skavanker" i tillegg! Jeg klarer ikke å se andre inn i øynene når jeg snakker med de lengre og merker selv at jeg gruer meg til sosiale sammenkomster f.eks i barnehagen/skolen..............grunn: da kommer alle til å se hvor stygg jeg er! :oops: Dette høres sikkert totalt nevrotisk ut men faktisk så har det nesten begynt å styre livet mitt..............og nå er det bryllupet jeg tenker på, hvorfor vil ha ha meg?!? Tenker mange ganger at han kommer til å angre en gang. Skulle gjerne ha snakket med min samboer om dette men får det ikke til. Merkelig igrunn for vi kan gjøre ALT sammen og snakke om ALT, men dette klarer jeg bare ikke selv om jeg vet at jeg skulle gjort det! Beklager, det ble langt dette, og det ble mye prat om meg og mine følelser...............beklager igjen. Det eneste jeg kan si til deg er vel at du bør prøve å snakke med han om det sånn at han vet hvordan du har det, jeg er sikker på at du får høre akkurat det du vil høre! Lykke til ihvertfall, håper du er tøffere enn meg :cry:
littlemama Skrevet 24. juni 2002 #9 Skrevet 24. juni 2002 Hei!Føler virkelig med deg....Jeg hadde det også sånn for en stund siden.Jeg tok det opp med han og det viste seg at jeg tok helt feil.tankene jeg gikk og slet med gjorde at jeg fikk alt som het bryllup helt i vrangstrupen og vurderte og trekke meg selv.Det var helt forferdelig!Noe av grunnen til dette var nok at jeg hadde stresset altfor mye med bryllupet og hengt meg opp i all verdens detaljer.Jeg tok det litt med ro noen dager og sakte men sikkert kom humøret og lysten tilbake.Nå er vi gift og jeg kan med hånden på hjertet si at vi er veldig lykkelige.Så ta en prat med han du,jeg er sikker på at det vil ordne seg.hvis du ikke sier noe vil dette gå å gnage på deg helt til bryllupet og da vil du ikke få det noe fint.jeg er sikker på at du vil få et helt nydelig bryllup!få dette ut av verden og fortsett med å glede deg,dette blir den største dagen i ditt liv!tro meg!!!jeg svever ennå...lykke til og stor klem fra nygifte fru littlemama :D :D :D P.S:prøv å ikke stresse for mye og gi andre oppgaver du selv hadde tenkt å gjøre.Det var nok dette som hjalp meg til slutt .
Gjest *Perser* Skrevet 25. juni 2002 #10 Skrevet 25. juni 2002 Jeg ville bare gi deg en GOOOOOD kleeeeem og si at du trenger ikke å være redd for at han ikke vil ha deg! For det vil han det er derfor dere skal gifte dere! MEN jeg tror at det er noe vi alle bruder tenke på før vi skal gifte oss, så ikke tenk så mye på det og nyt de dagene før bryllupet Ønsker deg masse lykke til og håper at du føler deg bedre snart STOR KLEM I FRA *Perser*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå