Gå til innhold

kan du bli veldig taus hvis du er kjempeinteressert i en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du bli ganske taus hvis du er kjempeinteressert i en person?

Foreks hvis du dater en som du er utrolig betatt av... Kan du da få problemer med å finne samtaleemner etter å ha datet en stund?

Jeg har en date som kan bli veldig taus, men han viser fryktelig mye interesse for meg fysisk, så jeg føler at han er interessert, men føler selv at jeg får problemer med å finne en god dialog med han av og til. Men vi kommuniserer bra tiltider og, men av og til så blir det litt ubehagelig.

Anonymous poster hash: ec4ea...09f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg møtte min mann skravlet vi i ett sett, frem til vi etter et par måneder innså at det bare var å flytte sammen... Bodd sammen i snart to år nå, og kommuniserer kanskje for mye fremdeles ^^ :fnise:

Alle er forskjellig, og noen opplever kanskje litt stillhet innimellom når en er veldig interessert. Dette høres like normalt ut som min måte å bli kjent med min samboer på ;)

Anonymous poster hash: 0221d...1ae
  • Liker 1
Skrevet

Jeg blir veldig fnisete jeg da. Og jeg er 36 år, så føler ikke det helt passer seg å fnise sånn.

Tror vi alle reagerer forskjellig når vi liker noen.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg kan ha litt problemer med å finne på noe å snakke om med en jeg virkelig liker. For jeg blir liksom litt nervøs..

Anonymous poster hash: a339f...dba
  • Liker 2
Skrevet

Ja, veeeeldig. Men så er jeg veldig sjenert også, da.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan bli veldig taus, hvis jeg er kjempeinteressert i en person.

• Liker 1
Skrevet

Jeg prater for mye, spesielt hvis jeg er smånervøs.

• Liker 1
Gjest Sitrondrops
Skrevet

Jeg kan bli litt stille hvis det er en jeg synes er veldig kjekk og er sjarmert av. Blir vel litt redd for å si noe feil, eller at man ikke kjenner personen godt nok ennå til å tørre være seg selv helt. Men hvis jeg prater med en jeg liker i telefonen går det som regel mye greiere.

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir veldig stille og sliter med å finne samtaleemner når jeg er kjempeforelska i noen..

Noen ganger blir det sånn fjortisskleint og pinlig stillhet, og jeg klarer ikke for mitt bare liv å finne på noe å snakke om..... Jeg er 32... :/

Anonymous poster hash: 7f312...c09
Skrevet

Nei, jeg sliter aldri med å snakke med noen egentlig. Om noen er veldig kjekke så gjør ikke det meg noen ting, tenker ikke noe over det :)

Gjest Jon blund
Skrevet

Kan du bli ganske taus hvis du er kjempeinteressert i en person?

Foreks hvis du dater en som du er utrolig betatt av... Kan du da få problemer med å finne samtaleemner etter å ha datet en stund?

Jeg har en date som kan bli veldig taus, men han viser fryktelig mye interesse for meg fysisk, så jeg føler at han er interessert, men føler selv at jeg får problemer med å finne en god dialog med han av og til. Men vi kommuniserer bra tiltider og, men av og til så blir det litt ubehagelig.

Anonymous poster hash: ec4ea...09f

Slipper aldri opp for samtale emner. Kan holde praten gående om alt fra a til å og få andre parten til å bli interessert. Men kan bli litt satt ut av og til for det er litt love at first sight. Spessielt hvis det er en barndoms venninne eller noen jeg alltid har hatt lyst på eller noen som ligner på dem.

Skrevet

Jeg kan bli det ja. En forelskelse kan sette meg helt ut.

• Liker 1
Skrevet

Det kommer egentlig helt an på både situasjon, person og "tiltrekning".
Men.. Jeg er jo veldig glad i å prate da, deet skal jeg ikke dytte under en stol altså :fnise:

Skrevet

Når jeg liker en veldig godt oppfører jeg meg som om jeg har splittet personlighet, og bytter mellom å være helt stille i perioder (redd for å si noe teit) og å bable og tulle i vei som en tåpelig foss (og sier dermed mye teit). Kanskje ikke så rart at jeg er single.

Men tror vertfall at man kan være interessert uten å snakke så mye hele tiden :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...