Gå til innhold

Hva kler du på deg først?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært mye i svømmehallen og ser veldig ofte damer der, både yngre og eldre, kanskje mest tenåringer til midten av 20-årene som tar på sokker, bh og diverse før trusa. Har sett de som tar på sokker, bh og så står de og sminker seg for så og ta på truse og resten til slutt. Lurer litt på hvorfor.

Tar selv på truse først, så bh, så bukse og så på overkroppen. Sokkene tar jeg til slutt.

Anonymous poster hash: 38acb...bf7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg har også sett flere av de!

Her er det i offentlighet (svømmehaller, treningssenter osv): Truse, BH, Bukse, Singlet/Genser også sokker

Hjemme er det ofte truse, BH, Sokker også sminker jeg meg og sånn før jeg kler på meg bukse og singlet/genser :P Er jo ofte så varmt på badet at jeg ikke orker å stå fullt påkledd (hvertfall om jeg kommer ut av dusjen og skal føne håret og slikt) mens jeg sminker meg og ordner håret.

Skrevet

Haha. Sett det samme selv ;)

Tar alltid på truse først, så BH, så bukse, så sokker og overdel til slutt. Vet ikke hvorfor, bare vane jeg alltid har hatt.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

truse

sokker (heima på badet, ikkje i symjehallen)

bh

bukse/strømpikk

genser/kjole

Skrevet

Truse først. Så bh, t-skjorte, sokker, bukse og genser. Sånn har jeg alltid gjort det, sånn er min vane

Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Truse
BH
Topp
Sokker
Bukse
Genser

Artig tråd, har aldri tenkt over systemet, har bare blitt sånn ^^

Skrevet

Sokker, BH, bukse, genser, ytterjakke, sko- så til slutt: truse

Anonymous poster hash: 7f4dd...c59

• Liker 2
Skrevet

Truse, sokker, BH , t shirt og innebukse frem til jeg skal gå da tar jeg på meg jeans:)!

Skrevet

Boxer

Sokker

Bukse

Trøye

Og så evt. genser

Skrevet

Sokker, BH, bukse, genser, ytterjakke, sko- så til slutt: truse

Anonymous poster hash: 7f4dd...c59

du må jo ta på skoene aller først.

jeg pleier ikke å sprade rundt naken med mindre jeg må, men noen liker det vel kanskje :P

Skrevet

Donald-syndromet:P Bh, skjorte, genser, sokker osv, kommer på før truse og bukse:P

Anonymous poster hash: ba095...7ca
  • Liker 1
Skrevet

Jeg begynner med sokkene siden jeg fryser så lett på beina.

Skrevet

Truse først og deretter BH. Så sokker og deretter på underkroppen og så på overkroppen. Er jeg for eksempel i en garderobe i svømmehallen og det er vått på gulvet tar jeg på meg sokkene til slutt.

Anonymous poster hash: 8d0a3...ce1
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg har aldri sett disse som kler på seg truse til slutt? Det høres jo helt feil ut! Jeg begynner som alle andre her skriver med trusa.

Men er det snakk om 1-2 eller er det MANGE? Og hvorfor gjør de det, hva er poenget liksom?

Skrevet

Truse først og deretter BH. Så sokker og deretter på underkroppen og så på overkroppen. Er jeg for eksempel i en garderobe i svømmehallen og det er vått på gulvet tar jeg på meg sokkene til slutt.

Anonymous poster hash: 8d0a3...ce1

Samme her!

Anonymous poster hash: 9991e...2dc

Skrevet

truse først uansett.. også oftest sokker, bukse, bh, topp. har ikke lagt merke til de som ikke tar på seg trusa. og hvem er de egentlig^^ , alle her sier jo de begynner med trusa ?

Skrevet

Jeg har aldri sett disse som kler på seg truse til slutt? Det høres jo helt feil ut! Jeg begynner som alle andre her skriver med trusa.

Men er det snakk om 1-2 eller er det MANGE? Og hvorfor gjør de det, hva er poenget liksom?

Det blir ikke helt feil før trusa/bokseren havner utenpå ytterklærne, menmen.

Selv tar jeg vel først på bokseren, og så sokkene, dernest t-skjorta. Buksa kommer ikke på før noenlunde rett før jeg skal gå ut.

Gjest supernova_87
Skrevet

Det blir ikke helt feil før trusa/bokseren havner utenpå ytterklærne, menmen.

Selv tar jeg vel først på bokseren, og så sokkene, dernest t-skjorta. Buksa kommer ikke på før noenlunde rett før jeg skal gå ut.

Jeg har tenkt over det du sier her ... og jeg kommer frem til at jeg faktisk synes det er mer rart å gå rundt i garderoben som Donald Duck enn å ta på seg buksa, og deretter trusa! :fnise:

Forresten, hvorfor vil du ikke ha på buksa før rett før du skal ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...