AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Har vært mye i svømmehallen og ser veldig ofte damer der, både yngre og eldre, kanskje mest tenåringer til midten av 20-årene som tar på sokker, bh og diverse før trusa. Har sett de som tar på sokker, bh og så står de og sminker seg for så og ta på truse og resten til slutt. Lurer litt på hvorfor. Tar selv på truse først, så bh, så bukse og så på overkroppen. Sokkene tar jeg til slutt. Anonymous poster hash: 38acb...bf7
Cec- Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Haha, jeg har også sett flere av de! Her er det i offentlighet (svømmehaller, treningssenter osv): Truse, BH, Bukse, Singlet/Genser også sokker Hjemme er det ofte truse, BH, Sokker også sminker jeg meg og sånn før jeg kler på meg bukse og singlet/genser Er jo ofte så varmt på badet at jeg ikke orker å stå fullt påkledd (hvertfall om jeg kommer ut av dusjen og skal føne håret og slikt) mens jeg sminker meg og ordner håret.
chouette Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Haha. Sett det samme selv Tar alltid på truse først, så BH, så bukse, så sokker og overdel til slutt. Vet ikke hvorfor, bare vane jeg alltid har hatt.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 truse sokker (heima på badet, ikkje i symjehallen) bh bukse/strømpikk genser/kjole
Millimani Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Truse først. Så bh, t-skjorte, sokker, bukse og genser. Sånn har jeg alltid gjort det, sånn er min vane
Gjest _LilleMy Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Truse, bh, bukse, overdel og så sokker.
Gjest C'est la vie:) Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Truse BH Topp Sokker Bukse Genser Artig tråd, har aldri tenkt over systemet, har bare blitt sånn ^^
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #8 Skrevet 10. september 2014 Sokker, BH, bukse, genser, ytterjakke, sko- så til slutt: truseAnonymous poster hash: 7f4dd...c59 2
Anciol Skrevet 10. september 2014 #9 Skrevet 10. september 2014 Truse, sokker, BH , t shirt og innebukse frem til jeg skal gå da tar jeg på meg jeans:)!
Doge Skrevet 10. september 2014 #10 Skrevet 10. september 2014 Boxer Sokker Bukse Trøye Og så evt. genser
Kjempeliten Skrevet 10. september 2014 #11 Skrevet 10. september 2014 Sokker, BH, bukse, genser, ytterjakke, sko- så til slutt: truseAnonymous poster hash: 7f4dd...c59 du må jo ta på skoene aller først. jeg pleier ikke å sprade rundt naken med mindre jeg må, men noen liker det vel kanskje
Gjest lipgloss Skrevet 14. september 2014 #12 Skrevet 14. september 2014 truse først,bruker ikke sokker hihi
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #13 Skrevet 14. september 2014 Donald-syndromet:P Bh, skjorte, genser, sokker osv, kommer på før truse og bukse:P Anonymous poster hash: ba095...7ca 1
The Kitten Skrevet 14. september 2014 #14 Skrevet 14. september 2014 Jeg begynner med sokkene siden jeg fryser så lett på beina.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #15 Skrevet 14. september 2014 Truse først og deretter BH. Så sokker og deretter på underkroppen og så på overkroppen. Er jeg for eksempel i en garderobe i svømmehallen og det er vått på gulvet tar jeg på meg sokkene til slutt. Anonymous poster hash: 8d0a3...ce1
Gjest supernova_87 Skrevet 14. september 2014 #16 Skrevet 14. september 2014 Jeg har aldri sett disse som kler på seg truse til slutt? Det høres jo helt feil ut! Jeg begynner som alle andre her skriver med trusa. Men er det snakk om 1-2 eller er det MANGE? Og hvorfor gjør de det, hva er poenget liksom?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #17 Skrevet 14. september 2014 Truse først og deretter BH. Så sokker og deretter på underkroppen og så på overkroppen. Er jeg for eksempel i en garderobe i svømmehallen og det er vått på gulvet tar jeg på meg sokkene til slutt. Anonymous poster hash: 8d0a3...ce1 Samme her! Anonymous poster hash: 9991e...2dc
Gjest rangle Skrevet 14. september 2014 #18 Skrevet 14. september 2014 truse først uansett.. også oftest sokker, bukse, bh, topp. har ikke lagt merke til de som ikke tar på seg trusa. og hvem er de egentlig^^ , alle her sier jo de begynner med trusa ?
Lutetium 71 Skrevet 14. september 2014 #19 Skrevet 14. september 2014 Jeg har aldri sett disse som kler på seg truse til slutt? Det høres jo helt feil ut! Jeg begynner som alle andre her skriver med trusa. Men er det snakk om 1-2 eller er det MANGE? Og hvorfor gjør de det, hva er poenget liksom? Det blir ikke helt feil før trusa/bokseren havner utenpå ytterklærne, menmen. Selv tar jeg vel først på bokseren, og så sokkene, dernest t-skjorta. Buksa kommer ikke på før noenlunde rett før jeg skal gå ut.
Gjest supernova_87 Skrevet 14. september 2014 #20 Skrevet 14. september 2014 Det blir ikke helt feil før trusa/bokseren havner utenpå ytterklærne, menmen. Selv tar jeg vel først på bokseren, og så sokkene, dernest t-skjorta. Buksa kommer ikke på før noenlunde rett før jeg skal gå ut. Jeg har tenkt over det du sier her ... og jeg kommer frem til at jeg faktisk synes det er mer rart å gå rundt i garderoben som Donald Duck enn å ta på seg buksa, og deretter trusa! Forresten, hvorfor vil du ikke ha på buksa før rett før du skal ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå