Gjest Ethereal Skrevet 8. juli 2004 #1 Skrevet 8. juli 2004 Jeg var innom apoteket en snartur i går, og plukket med meg deodoranten fra Vichy, det skader jo ikke å prøve noe nytt innimellom. Normalt sett bruker jeg Biotherm. Ihvertfall: deodoranten funker i hvertfall helt fint for meg! Den tørker raskere enn Biotherm og lager ikke like mye hvite striper på klærne. Lukten er også veldig behagelig (synes den lukter slik som peelingen fra L'Oreal). Prisen blir vel ca det samme, siden innholdet er mindre. 89 kroner betalte jeg. Deoen fra Dermalogica, derimot :evil: Jeg har prøvd å lure den på sambo (synes selv den lukter for mye), men han påstår den får ham til å svette mer...
Loolaa Skrevet 8. juli 2004 #2 Skrevet 8. juli 2004 Jeg liker også den fra Vichy. Det er kun hvis det er veldig varmt ute at den ikke holder. Da bytter jeg til Dove eller tar bruker aliminiumsklorid en natt.
Gjest Ethereal Skrevet 8. juli 2004 #3 Skrevet 8. juli 2004 Jeg må tilstå at jeg ikke svetter så mye at det gjør noe...Men jeg er glad for at jeg har funnet noe annet enn Biotherm som jeg tåler, forandring fryder!
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2004 #6 Skrevet 8. juli 2004 Jeg liker effekten av Biotherm, men har i det siste blitt meget skeptisk til lukten. Synes nesten lukten av selve deodoranten minner om svette..... Så kanskje jeg opgså skal teste Vichi!
Gjest Ethereal Skrevet 9. juli 2004 #7 Skrevet 9. juli 2004 Lykken varte i to dager....I morges da jeg våknet, var jeg knallrød under begge armene :-? Jeg dro til apoteket med kvittering og deoen, og forklarte hva som hadde skjedd. Hun sa bare tørt "hva mener du jeg skal gjøre med det?" :evil: Enden på visa ble i hvertfall at de sendte deoen til Vichy med beskrivelse av reaksjonen min, så får vi se hva som skjer videre.
Gjest Xavia Skrevet 9. juli 2004 #8 Skrevet 9. juli 2004 ...men hva skulle apoteket gjøre?De refunderer vel ikke alt av varer som folk får allergiske reaksjoner av vel? Men lurt å sende den til Vichy, spennende å høre hva de sier. Har du reagert på andre deodoranter før?
Gjest Ethereal Skrevet 9. juli 2004 #9 Skrevet 9. juli 2004 Jeg reagerer som oftest ikke på ting, annet enn på deodoranter. Jeg tenkte at kanskje de hadde en avtale om å sende ting som gav reaksjoner tilbake til produsenten, slik parfymeriene gjør. Den forrige jeg reagerte på, var roll-onen fra Adidas. Luktet nydelig, men gav knallrøde armhuler. Får holde meg til Biotherm, da
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2004 #11 Skrevet 9. juli 2004 Jeg liker effekten av Biotherm, men har i det siste blitt meget skeptisk til lukten. Synes nesten lukten av selve deodoranten minner om svette..... Så kanskje jeg opgså skal teste Vichi! Dette oppdaget jeg også når jeg testet ut stick-en til Biotherm. Den lukter sur svette en liten stund etter at den er påført. (Min mor fikk samme "problem") Kanskje jeg skal teste ut Vichi...hmm... Clea
Gjest Ethereal Skrevet 9. juli 2004 #12 Skrevet 9. juli 2004 Den lukter mer diskret, synes jeg. Men det hjelper lite hvis jeg må gå med armene over hodet fordi det svir. :-? Grr, det var en plass å ha sensitiv hud på, ellers tåler jeg nesten alt :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå