AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 hvor fort fikk du pengene etter at søknaden var godkjent. Tenker på de som da har fått brev i posten som må signeres og sendes inn igjen. Har fått beskjed nå om at det tar en uke før jeg får brevet fra idag av, men hvor lang tid kan jeg regne med at det tar dersom jeg signerer og sender det tilbake samme dag som jeg får det? har det fryktelig trangt økonomisk nå, og får ikke kjøpt pensumbøker fordi jeg ikke har pengene, vil så gjerne ha de med en gang:P Anonymous poster hash: 71b17...bed
teit1 Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Du burde haket av for å signere elektronisk, da går det mye fortere..
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 ja, tenkte ikke over det, og nå kan jeg ikke endre det..:/ Anonymous poster hash: 71b17...bed
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Mitt er fremdeles under behandling og det har det vært i over en måned nå så kan tydeligvis ta lang tid... Men når jeg signerte på papir skal det gå ganske fort etter de har mottatt brevet Anonymous poster hash: 4810c...1a1
LatersBaby Skrevet 18. september 2014 #5 Skrevet 18. september 2014 Da jeg signerte forrige semester tok det vel max 2 dager før pengene var på konto - med da signerte jeg elektronisk, kan tro det tar noe lengre tid når du må sende det inn. Denne gangen er behandlingstiden satt til 3 okt (jeg søkte i starten av aug) så ting tar tid. Er det noen her som har fått fra lånekassen før den angitte behandlingstiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå