Gå til innhold

Dater en jente, interessen dabbet av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har datet i en liten periode nå, hun har vært veldig på meg hele tiden og de de siste ukene har vi omtrent bodd med hverandre. Hun har også ringt meg flere ganger daglig mens jeg har vært på jobb. Jeg har kanskje ikke tatt like mye insiativ som henne men føler jeg har vist at jeg har satt pris på det. Men de siste dagene har ting forandret seg litt. Hun vil plutselig at vi skal roe ned overnattingen, hører ikke like ofte fra henne og hun er mer opptatt. Ferien er jo over og jeg skjønner jo at hun må prioritere litt mer skolearbeid nå men det gjør meg litt usikker på om hun har mistet interesse. Jeg har lite erfaring så usikker på om dette er naturlig eller om det er et dårlig tegn. Vi har en god tone når vi først snakker. Hvis hun kanskje føler det har blitt litt mye vil ikke jeg være for needy heller.. Hva burde jeg gjøre?

Anonymous poster hash: f133b...78e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å si. Dersom hun har tatt mye mer initiativ enn deg, kan det henne hun vil backe unna og lese av din interesse / la deg ta mer initiativ for å vite hvor hun har deg. Eller hun kan ha mistet noe interesse / truffet noen andre.

Det er ikke noe gitt svar utifra hva du skriver.

Anonymous poster hash: 3a9c0...d37
Skrevet

Hvis det er sånn i ferien, og nå har skolen startet opp. Så er det jo enorm forskjell på hvor mye tid man har. Og det er jo ofte både sosialt på skolen og gruppearbeid.

Startet selv på høyskole nå, og vi har flere hundre sider pensum å sette oss inn i, fått en stor gruppeoppgave, og har ganske mye å gjøre. Det kjennes og litt overveldende ut nå i starten, da man ikke helt har tak på hvordan lese smart, og det virker bare litt for mye.

Da er det jo veldig naturlig at du hører mye mindre fra henne, og hun ikke kan være sammen med deg hele tiden.

Anonymous poster hash: 5cf93...705
Skrevet

Vet ikke hvor lite frempå du var. Men jeg kjenner flere gutter som har vært veldig laidback, og ikke tatt så mye kontakt selv om de virkelig liker ei jente og tenker mye på henne. Og så har de sittet der alene etter en stund, uten å helt forstå hva som har skjedd.

Hvis initiativtakingen er skjev, mister den ene lysten til å fortsette.

Hvordan er det når dere møtes?

Sier hun hvorfor hun synes dere bør roe ned? At det faktisk er pga. skole?

Anonymous poster hash: 75e49...4f0
Gjest Heartbeat
Skrevet

Om du har vist henne liten interesse, kan det hende interessen hennes tilslutt dabber av. Eller det kan være noe så enkelt at hun er mer opptatt av skole og ikke har tid :)

Du får snakke med henne om det :) Så får du et svar :)

Skrevet

Jeg vet ikke helt, jeg har jo hørt fra henne daglig, og vi har jo også møttes hver dag, jeg bare føler at det er noe.. Jeg bare får en skikkelig dårlig magefølelse. Nå har jeg ikke hørt fra henne idag og når hun har ringt meg 2-3 ganger iløpet av arbeidstiden tidligere synes jeg det er litt rart. Trenger jo ikke være noe men

Skrevet

Jeg hadde det sånn som deg :) i førsten var (nå eks) kjæresten veldig aktiv og ringte og sendte stadig medinger og viste tydelig at han var interresert. Jeg derimot var litt laidback og viste ikke like mye interesse selv om jeg var like interresert. Så kom hverdagen tilbake og han ble veldig opptatt med sitt. Meldinger ble det mindre av, var mindre sammen og ringte sjeldent hverandre. Det endte med at følelsene ble borte og vi gjorde det slutt. Hadde også som deg en dårlig magefølelse under denne perioden. Jeg sier ikke at kjæresten din ikke vil ha deg lenger, men sånn jeg tenker så vil alltid kjæresten din ta seg tid til deg på en eller annet måte hvis man er interresert. Jeg har i alle fall lært og skal bli mye flinkere til både kommunikasjon og prioritering neste gang jeg får meg type :)

Skrevet

Hun tar seg tid til å møtes, men tidligere har vi hengt sammen 24/7.skjønner jo at vi ikke kan fortsette med det, men er litt vanskelig å sette fingeren på akkurat hva det er, men magefølelsen er skikkelig dårlig.

Skrevet

...når hun har ringt meg 2-3 ganger iløpet av arbeidstiden tidligere synes jeg det er litt rart.

Bra hun har sluttet å ringe deg i arbeidstida da. Jobber man, så jobber man.

Du hører fra henne daglig, og dere møtes hver dag? Dette er jo ganske mye kontakt, selv om det har dabbet av. Men dårlig magefølelse skal man aldri kimse av. Si til henne at du har det, og at hun må være ærlig om det er noe. Er det ikke noe galt, så må du vise at du stoler på det.

Anonymous poster hash: b09e9...120

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...