AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Del Skrevet 10. september 2014 Skal på tur i skogen og det skal grilles, er ikke sikker på om det er bål eller engangsgrill det er snakk om. Med her likes ikke pølser, så jeg lurer på tips om alternativ som er enkelt og greit på skogstur..?? Kan ikke dra med burger og salater eller grønnsaks-spyd føler jeg...Anonymous poster hash: e404e...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #2 Del Skrevet 10. september 2014 Brødskiver med ost og skinke pakket i folie blir deilige ostesmørbrød på grillen :D Anonymous poster hash: 7b95e...126 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 10. september 2014 #3 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg var veldig glad i "pinne-brød" som vi kalte det, da jeg var liten. Ja, jeg liker det sikkert enda, men har ikke spist det siden jeg var jentunge. Du må da lage en deig først, og steke/grille den over bålet. Men hvorfor kan du ikke ta med burger? Det er da ikke noe galt i det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 10. september 2014 #4 Del Skrevet 10. september 2014 Grillspyd burde vel gå greit. Ellers går det fint å grille grønnsaker. Har sett at fler og fler griller ost. Ellers kommer jeg ikke på noe mer enkelt på stående fot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #5 Del Skrevet 10. september 2014 Snakket med en som ikke spiser pølser, vedkomne griller kylling eller svinefile. Anonymous poster hash: 3419c...d5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #6 Del Skrevet 10. september 2014 Grillspyd burde vel gå greit. Ellers går det fint å grille grønnsaker. Har sett at fler og fler griller ost. Ellers kommer jeg ikke på noe mer enkelt på stående fot. Nå ga du meg en idé til forslag: Halloumi, kypriotisk ost som er ideell til grilling. Skjæres i skiver og legges på grillen. Ta med en sitron i tillegg som kan skjæres i båter og skvises over ferdiggrllet ost. I tillegg kan man ta med en boks tabbouleh, dvs salat av couscous eller fin bulgur med tomater, løk, bladpersille, mynte, sitron og olivenolje. Det blir supermåltid i skogen! Eller alternativt en pakke pitabrød som man varmer på grillen og deler i to for å ha halloumien inni (men da vil man trenge feks litt grønnsakstilbehør, feks ferdigkuttet salat, eller biter av paprika og løk som også får en omgang på grillen først). Anonymous poster hash: 5cdf6...a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #7 Del Skrevet 10. september 2014 Spekeskinke, grillost, pinnebrød, ostesmørbrød, karbonader.Anonymous poster hash: b2bb1...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #8 Del Skrevet 10. september 2014 Nå ga du meg en idé til forslag: Halloumi, kypriotisk ost som er ideell til grilling. Skjæres i skiver og legges på grillen. Ta med en sitron i tillegg som kan skjæres i båter og skvises over ferdiggrllet ost. I tillegg kan man ta med en boks tabbouleh, dvs salat av couscous eller fin bulgur med tomater, løk, bladpersille, mynte, sitron og olivenolje. Det blir supermåltid i skogen! Eller alternativt en pakke pitabrød som man varmer på grillen og deler i to for å ha halloumien inni (men da vil man trenge feks litt grønnsakstilbehør, feks ferdigkuttet salat, eller biter av paprika og løk som også får en omgang på grillen først). Anonymous poster hash: 5cdf6...a05 Må nevnes at den osten er særdeles kvalmende.Anonymous poster hash: b2bb1...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #9 Del Skrevet 10. september 2014 Må nevnes at den osten er særdeles kvalmende.Anonymous poster hash: b2bb1...40e Takk for hyggelig reaksjon. Anonymous poster hash: 5cdf6...a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #10 Del Skrevet 10. september 2014 Maiskolber bruker jeg ofte når jeg ikke har lyst på pølser og det skal være enkelt. Ta med litt smør og salt til å ha på, nam nam! Anonymous poster hash: 2ca64...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timber Skrevet 10. september 2014 #11 Del Skrevet 10. september 2014 Kutt opp diverse grønnsaker og evt kjøtt/fisk, pakk i folie med litt olje og legg på grillen. Grillspyd går fint å ha med seg, men ofte lettest å montere de på grillstedet synes jeg. Hallomiost smaker godt også. Og samme med grillet portobello sopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #12 Del Skrevet 10. september 2014 Et litt "opphora" ostesmørbrød er veldig godt. Jeg bruker brødskive med tomat, litt finere skinke enn kokt skinke og mozzarella. Har du litt basilikum eller noe annet krydder/urter er det digg å ha på toppen. Legg det på alufolie før du legger det på grillen. Anonymous poster hash: 1ebc7...416 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Askepott. Skrevet 10. september 2014 #13 Del Skrevet 10. september 2014 Kyllinglår, så kan du ha potetsalat, eller loff med majones ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _LilleMy Skrevet 10. september 2014 #14 Del Skrevet 10. september 2014 Hamburger om det er engangsgrill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 10. september 2014 #15 Del Skrevet 10. september 2014 Laks eller ørret med grønnsaker i folie, eller bare fisken. Godt når det er krydret med basillikum Kjøttboller er gode når de er grillet Fiskekaker funker greit Det er deilig å varme vårruller eller kebabrull i folie på bål. ( Det meste som kan rulles i folie er greit å ta med) Ostesmørbrød med skinke og en ananasring Bakte poteter er godt, men tar litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #16 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg syns halloumi er veldig godt, minner om kylling syns jeg. Første gangen jeg spiste det måtte jeg sjekke flere ganger at det ikke var kjøtt siden jeg er vegetarianer Anonymous poster hash: 908ff...a56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunSpring Skrevet 11. september 2014 #17 Del Skrevet 11. september 2014 Hvis du spiser kjøtt er det jo bare å steke biffen/kotelettene hjemme og varme de på grillen. Maiskobler er også snadder, med pepper og smør. Du kan også lage ferdig pizza hjemme og legge den på grillen pakket inn i folie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå