AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Samboeren trener annen hver dag og jeg syns det blir litt mye. Jeg også kunne tenkt meg og ut engang i blant på ettermiddager så han får tid med minsten aleine. Noe han vil ha også. Men føler på det at en av oss hele tiden skal si hadet. Vi har vært innpå det med en liten en til. Men mister litt lysta om han skal ut så ofte. Føler jeg da vil bli sittende med barna aleine veldig ofte. Hvor mange ganger i uka trener dere med små barn i hus? spør om dager Anonymous poster hash: 8b5b7...aad
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Kan han ikke trene etter ungen har lagt seg da? Sånn gjør vi det. Anonymous poster hash: 2b7c4...832
Gjest Coolaid Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Samboeren trener annen hver dag og jeg syns det blir litt mye. Jeg også kunne tenkt meg og ut engang i blant på ettermiddager så han får tid med minsten aleine. Noe han vil ha også. Men føler på det at en av oss hele tiden skal si hadet. Vi har vært innpå det med en liten en til. Men mister litt lysta om han skal ut så ofte. Føler jeg da vil bli sittende med barna aleine veldig ofte. Hvor mange ganger i uka trener dere med små barn i hus? spør om dager Anonymous poster hash: 8b5b7...aad Han trener annenhver dag og du syns det er mye. Du ønsker også å komme deg litt mer ut slik at han får være mer med minsten alene ? Eller er det fordi du syns du er for mye hjemme, eventuelt en kombinasjon av disse? Og så lurer jeg på hva du mener med at "en av dere hele tiden skal si hadet..." Syns du at dere burde begge være mer hjemme sammen med barnet ? - som en familie ? I tillegg er du betenkt med å få flere barn for da er du redd for at du blir den som blir gående hjemme? Kan du utdype litt ? Hva er egentlig problemet ? Har litt problemer med å forstå hvor skoen trykker i innlegget ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå