Gå til innhold

Besvimte i luksusfellen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Luksusfellen går åpenbart nye veier for å holde på seerne. Synes programmet er søppel-TV av verste sort. De fremstiller seg som gode hjelpere, men i realiteten lager de underholdning av folks elendighet.

http://www.kjendis.no/2014/09/10/kjendis/luksusfellen/tv3/tv_og_medier/penger/35205352/

Hører stadig argumenter om at de "melder seg på frivillig". Det er selvsagt bare sprøyt. For mange er desperasjonen så stor at de er villige tli å gjøre hva som helst for å komme seg av uføret, inkl. å drite seg ut på TV.

Anonymous poster hash: eab40...b04
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Jeg liker det! spesielt når de viser fysisk hvor store mengder de konsumerer på en spesiell vare foreksempel. Jeg har feks aldri tenkt på hvor mye jeg bruker på brus i året og i en av de svenske episodene viste de ei som hadde noenlunde likt forbruk som meg. Har nå kuttet ned forbruket.

• Liker 5
Skrevet

Uføret har man jo satt seg i selv.

Og de evner jo ikke å oppsøke Namsfogden for å søke gjeldsordning, eller få til en nedbetaling med kreditorer på egen hånd.

De skal være sjeleglad for å få hjelp, tv eller ei.

Anonymous poster hash: 7fd25...6c8
  • Liker 6
Skrevet

Jeg liker programmet jeg og det er vel ingen som tvinger de til å være med? Det er noe de bestemmer selv og de vet jo hva de går til.

• Liker 3
Skrevet

Jeg elsker å se på luksufsellen jeg. Må nok være fordi da føler jeg meg bedre enn dem... Huff og huff. Flaut, men desverre sant.

Anonymous poster hash: 98457...a1f
  • Liker 5
Skrevet

Ingen kunne vel vite på forhånd at hun kom til å besvime, da.

Skrevet

Selvsagt melder de seg på frivillig. Det finnes andre metoder for å komme seg ut av gjelden, enten via kontakt med kreditorer selv eller via rådgivere i banken eller NAV.

Luksusfellen har også gått på TV ganske lenge nå, så folk kjenner jo programmet og vet hva de går til.

Flaut å stille opp slik på TV? Ja, men folk stiller opp på all slags saker. Jeg ville heller aldri stilt opp på et realityshow, "pinlige sykdommer" eller Nannyhjelpen men det er stadig vekk folk som melder seg på det også. Folk er forskjellige.

Anonymous poster hash: 39d53...9f1
  • Liker 3
Skrevet

Luksusfellen gav meg mot til å rydde opp i min egen økonomi, og har lært meg en hel del.

• Liker 4
Skrevet

Synes programmet er ganske nyttig. Både for de som sliter med stor gjeld og de som trenger å bli avskrekket før de havner der. :)

Selvfølgelig melder de seg frivillig, ingen tvinger dem. De har også satt seg frivillig i den kjipe situasjonen, ingen har tvunget dem å være så uansvarlige for sin egen økonomi.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...