ChristianLouboutin Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Hei alle. Er det noen som har noen gode råd for å unngå vondt i hodet som følge av trening? Jeg jobber lange dager og passer på å drikke nok, 1-1,5 liter vann. Sant spise tilstrekkelig. Jeg er gluten-og laktoseintolerant så det blir kanskje litt i underkant lite mat om dagen. Men timen jeg er på er full trøkk og jeg ønsker å gi alt, dessverre resulterer dette i kraftig hodepine noen råd?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Viktig å spise nok og tilføre kroppen energien den trenger. Hodepinen kan komme av at det plutselig blir mye blod i hodet av økt blodsirkulasjon Varmer du opp greit først?Anonymous poster hash: 10728...c74
frkharepus Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Kan det være dårlig/tett luft i salen som gjør det?
Blablaa Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Åå, jeg også får det! Så kan ikke trene skikkelig Hodepinen var i 1-2 dager før den gir seg, hjelper ikke så masse med paracet heller.. Bare jeg har ikke noe allergi mot mat da, så jeg spiser jo skikkelig og drikker nok, så vet ikke hvorfor det skjer med meg.
ChristianLouboutin Skrevet 10. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2014 Viktig å spise nok og tilføre kroppen energien den trenger. Hodepinen kan komme av at det plutselig blir mye blod i hodet av økt blodsirkulasjon Varmer du opp greit først? Ikke noe mer enn det som er i timen. Men det skal jeg prøve Anonymous poster hash: 10728...c74
ChristianLouboutin Skrevet 10. september 2014 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2014 Åå, jeg også får det! Så kan ikke trene skikkelig Hodepinen var i 1-2 dager før den gir seg, hjelper ikke så masse med paracet heller.. Bare jeg har ikke noe allergi mot mat da, så jeg spiser jo skikkelig og drikker nok, så vet ikke hvorfor det skjer med meg. Jeg hørte en gang at det kunne være pga for lite karbohydrater. En trener sa det til meg. Så prøver å drikke en sånn energidrikk før og under men hjelper sjelden:/
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 (endret) Du drikker for lite vann når du trener? Sjekk urinen din ellers også, er den veldig gul? Da er du dehydrert. Når du spiser mindre, har du også større behov for vann, siden vi også får vann igjennom maten. Endret 10. september 2014 av Evilposelos
Anna82 Skrevet 10. september 2014 #8 Skrevet 10. september 2014 Får du i deg nokk salt? Ellers trur jeg du kan teste bytte ut vann mot sportsdrikk av noe slag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå