Gå til innhold

Alle mine relasjoner til menn går rett til helvete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten at jeg mener det selv, blir fullstendig lukket og starter å leke når jeg møter en jeg liker-nå har jeg gjort det igjen etter en pause fra dating.

Noen som vet hvordan man kan bryte ett slikt mønster? har dårlig erfaring med de fra før og blitt litt redd.

Anonymous poster hash: 779b1...876
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med starter å leke? Jeg har litt samme problemet. Alle menn dumper meg (skrev en annen tråd her inne om at jeg er veldig misunnelig på alle som har kjæreste og barn). Vet det bunner i dårlig selvfølelse og da tenker jeg at jeg ikke er verdt en dritt siden alle menn dumper meg.

Så nå har jeg slettet sukker-profilen min og alle flørter som har vært kjipe mot meg på face, snap etc. Og prioriterer å være sammen med gode venner heller. Er veldig godt å ha en pause fra dating, kanskje du skulle gjøre det samme?

Anonymous poster hash: 690a0...3e2
Skrevet

Hva mener du med starter å leke? Jeg har litt samme problemet. Alle menn dumper meg (skrev en annen tråd her inne om at jeg er veldig misunnelig på alle som har kjæreste og barn). Vet det bunner i dårlig selvfølelse og da tenker jeg at jeg ikke er verdt en dritt siden alle menn dumper meg.

Så nå har jeg slettet sukker-profilen min og alle flørter som har vært kjipe mot meg på face, snap etc. Og prioriterer å være sammen med gode venner heller. Er veldig godt å ha en pause fra dating, kanskje du skulle gjøre det samme?

Anonymous poster hash: 690a0...3e2

Ja, nøyaktig det jeg skal gjøre. Er drittlei.

Anonymous poster hash: 779b1...876

Skrevet

Bare fokuser på deg selv en periode. Tren, konsentrer deg om studier/jobb og tilbring tid med venner.

Fokuser på å utvide din sosiale krets.

Tren deg opp til å forholde deg til menn uten at det involverer dating, dvs. på et avslappet nivå.

Anonymous poster hash: ce3e2...99f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...