AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Hei! Jeg har truffet en mann som foreløpig gir inntrykk av å være helt super på sukker. Jeg liker ham kjempegodt, men har i det siste tenkt over hvor lik han er den mannen jeg sist hadde kjærlighetssorg over. Både utseendemessig, dialekt og måte å kommunisere på er lik - er det noen som har erfaringer med det? Er det kanskje tilfeldig - at jeg tydeligvis liker denne type menn og derfor finner en tilsvarende igjen. Eller er det underbevisstheten som ikke er ferdig med førstemann? Har ikke bevisst gått ut for å finne en kopi, har datet andre som ikke har minnet om han første tidligere - men nå er det altså denne litt like mannen jeg har fått øynene opp for? Anonymous poster hash: e9be7...91c
Meline37 Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Hei! Jeg har truffet en mann som foreløpig gir inntrykk av å være helt super på sukker. Jeg liker ham kjempegodt, men har i det siste tenkt over hvor lik han er den mannen jeg sist hadde kjærlighetssorg over. Både utseendemessig, dialekt og måte å kommunisere på er lik - er det noen som har erfaringer med det? Er det kanskje tilfeldig - at jeg tydeligvis liker denne type menn og derfor finner en tilsvarende igjen. Eller er det underbevisstheten som ikke er ferdig med førstemann? Har ikke bevisst gått ut for å finne en kopi, har datet andre som ikke har minnet om han første tidligere - men nå er det altså denne litt like mannen jeg har fått øynene opp for? Anonymous poster hash: e9be7...91c Jeg har møtt en mann som minner om min største kjærlighetssorg i livet mitt
Ferny Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Altså - jeg ser ikke helt poenget med å gå etter en kjærlighetsSORG. Men du har vel visse kvaliteter/egenskaper som du favoriserer hos en partner, og det er jo bare bra om du finner en (til) som har denne pakken. Når det er sagt, det kan jo være et poeng å tenke over hva som gjorde at det ble slutt. Og om det er fare for at noe lignende kan skurre i den nye relasjonen i så fall. Hvis ikke er det vel bare å kjøre på. Liker man jordbær, så velger man jordbær.
Gjest brutal_mann Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Da styrer jeg unna av respekt for motparten. Da vet jeg at jeg tillegger vedkommende egenskaper vedkommende ikke har. 1
Gjest Jon blund Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Hei! Jeg har truffet en mann som foreløpig gir inntrykk av å være helt super på sukker. Jeg liker ham kjempegodt, men har i det siste tenkt over hvor lik han er den mannen jeg sist hadde kjærlighetssorg over. Både utseendemessig, dialekt og måte å kommunisere på er lik - er det noen som har erfaringer med det? Er det kanskje tilfeldig - at jeg tydeligvis liker denne type menn og derfor finner en tilsvarende igjen. Eller er det underbevisstheten som ikke er ferdig med førstemann? Har ikke bevisst gått ut for å finne en kopi, har datet andre som ikke har minnet om han første tidligere - men nå er det altså denne litt like mannen jeg har fått øynene opp for? Anonymous poster hash: e9be7...91c Har du møtt han enda da?. Og snakket med han?. Hvordan vet du han er lik xen din bare ved å snakke litt med han. Og jeg syntes og av respekt du ikke er klar for å date hvis du ikke er komt over xen din 100% da leter du bare etter en erstatning og er ikke klar for å gå videre selv om du kanskje føler det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå