AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 I kveld (for to timer siden) så kom kjæresten min til meg og vi skulle ha det koselig og det var god stemning. Naboene hadde fest også gikk de plutselig ut av leiligheten for å gå ut på byen og de hoiet og lagde masse bråk i leiligheten. Jeg reiste meg opp for å se hva som skjedde og da jeg stod i vinduet så roper naboen min (som bor rett overfor meg og som jeg har sagt god dag/kveld til før) "god kveld!". Da svarer jeg god kveld tilbake, med et litt skeptisk smil ettersom jeg tror naboen var veldig full. Kjæresten min som satt rett ved siden av avbryter plutselig og kaller meg ei jævla hore. Jeg skjønner ingenting. "Hva er det?" spør jeg. Så svarer han at jeg er ei jævla hore og at han stikker. Jeg skjønner ingenting. "Du sier hei til han som om du var ei jævla hore, fy faen". Også stormer han ut, 10 minutter etter at han kom. På melding nå sier han at jeg kan gå og pule meg selv og at jeg er ei jævla hore som ikke er verdt en dritt og at han var dum som noensinne kunne ha tatt på meg. Han sier at jeg er skitten og at jeg kommer til å få det jeg fortjener. Han sa også at i helga skulle han drikke seg dritings (noe han aldri gjør) og sende meg bilder av han sammen med andre damer som han skal ligge med. Vi har vært sammen i seks måneder og jeg er helt knust, skjønner seriøst ikke hva jeg har gjort galt.. Jeg hilste på naboen min? Jeg har fortalt han før at denne naboen alltid har fester og alltid prøver å invitere meg bort, men at jeg alltid takker nei. Jeg vet jo ikke engang hva han heter og jeg syns ikke han er seksuelt attraktiv engang! Er glad i kjæresten min og han er på en måte den eneste personen jeg har i den byen jeg bor i nå (student)... Vi har det veldig bra sammen ellers. Er helt i sjokk. Vil slå opp, men er glad i han og føler at jeg aldri kommer til å finne noen andre, vil ikke være alene og føler sterkt at jeg kommer til å ta han tilbake fordi vi har det så bra sammen ellers.... Skammer meg over å innrømme dette. Er helt knust nå. Det skulle bli en fin kveld og nå sitter jeg her og gråter. Kan nevne at jeg er i begynnelsen av 20-årene og han i slutten av 20-årene. Han er fra Midtøsten og jeg har vel alltid fryktet dette. Hjernen sier nei, hjertet sier ja.... Er helt knust.. Anonymous poster hash: 9a80f...944
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 han er på en måte den eneste personen jeg har i den byen jeg bor i nå Hva så? Du blir da alltids kjent med nye. Frem til da har du sikkert godt av å være alene. føler at jeg aldri kommer til å finne noen andre, vil ikke være alene Du finner garantert noen andre! Fortsetter du dette forholdet, kommer du til å oppleve mye dritt fremover, tro meg! Anonymous poster hash: c8cb4...8c7 19
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Han har vist deg sitt sanne jeg, og vær så snill og hold deg unna en person som behandler deg så dårlig som det du beskriver her. Denne personen kan du ikke "bygge og bo" sammen med. Detter kommer til å gjøre deg vondt langt inn i hjerteroten en stund, men så kommer fornuften din og tar over da ser du at dette ikke er en person det er bra for deg å være sammen med! Tro meg.Anonymous poster hash: 7c6c1...5d3 26
Kosetiger Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Eh, den mannen der hadde jeg ikke sluppet inn døren min igjen, av flere årsaker. Man snakker IKKE slik til kjæresten sin(...eller damer generelt??) og man stormer da virkelig ikke avgårde på en slik måt. Og det fordi du sa HEI til en nabo? Nei kjære deg, redd deg selv mens du ennu kan! Du bor i en hel by av andre mennesker! Det er vel flere studenter på skolen din? Beabeid følelsene dine, fokuser på deg selv, gjør hyggelige ting og bli kjent med andre mennesker! 23
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Jeg skjønner at du er knust og at man føler seg som dritt når man blir behandlet på den måten, men fy flate så sint du burde bli også! Jeg blir sint på dine vegne av å lese hva han sa til deg. Jeg håper inderlig du kommer deg vekk fra denne mannen, han er sykelig sjalu og det kan rett og slett være farlig å være i et forhold med en slik person. Du fortjener på ingen måte å bli behandlet eller snakket til på den måten, og du er nødt til å sette ned foten ovenfor deg selv om at du ikke trenger å finne deg i slik behandling, du har selvrespekt nok til å heve deg over denne fyren. Prøver han å komme tryglende tilbake bør du bare la være å høre på alle unnskyldningene hans, for dette kommer IKKE til å endre seg, med mindre han får profesjonell hjelp. Ja, det gjør vondt nå, ja det kommer til å gjøre vondt en stund fremover, men du kommer til å være sjeleglad for at du klarte å komme deg ut i tide en dag! Anonymous poster hash: e319e...129 9
Gjest Iben Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Eh, den mannen der hadde jeg ikke sluppet inn døren min igjen, av flere årsaker. Man snakker IKKE slik til kjæresten sin(...eller damer generelt??) og man stormer da virkelig ikke avgårde på en slik måt. Og det fordi du sa HEI til en nabo? Klart man gjør....når man er muslim. Hun skal være takknemlig for at han ikke badet henne i syre eller noe sånn. 14
kari2 Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Helt uakseptabelt! Herregud. Du må være sterk og gjøre det slutt med en gang, hvis ikke blir det bare verre og verre. Se for deg alt han vil reagere på når du ikke engang får hilse på naboen din uten at han klikker! Gjør det slutt på melding, og sperr nummeret hans, så du skipper syke meldinger og anrop. Husk at hvis du fortsetter sammen med ham, vil du heller ikke ha sjansen til å møte en god mann. Kanskje får du ikke venner heller, han virker som typen som ville finne på å nekte deg det. Gå nå, før han har lagt din verden helt i grus! Hvor i landet bor du? 8
Kosetiger Skrevet 10. september 2014 #8 Skrevet 10. september 2014 (endret) Klart man gjør....når man er muslim. Hun skal være takknemlig for at han ikke badet henne i syre eller noe sånn. Jeg utelot bevisst ordet muslim, for ikke å starte en debatt om islam. Det er vel ingen hemmelighet at det som har skjedd her har skjedd før, pga (u)kultur fra fjerne land. Selvfølgelig blir man glad i kjæresten sin, men når han viser en oppførsel som denne lover det ikke godt for fremtiden. Da er det best å lytte til hodet og tenke på sin egen fremtid! Edit: trøtt på tastaturet Endret 10. september 2014 av Kosetiger 5
FruRaeder Skrevet 10. september 2014 #9 Skrevet 10. september 2014 Tror du kan glemme et trygt og stabilt forhold med han. TS skrev at han var fra Midt-Østen ikke at han var muslim. Kristne er vel ikke akkurat kjent for å tilbe kvinnene sine bare så det er sagt. 6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #10 Skrevet 10. september 2014 Ikke tilgi dette, dette er bare starten! Hvis han viser en slik side allerede nå så vil du virkelig ikke bli for å se fortsettelsen! Anonymous poster hash: 4f889...dda 5
Gjest Violetta Skrevet 10. september 2014 #11 Skrevet 10. september 2014 Vær glad for at du oppdaget dette før det var for seint å snu. Finn deg heller en kjæreste som respekterer deg. 11
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #12 Skrevet 10. september 2014 Selv om det er fælt nå må du prøve å innse at han faktisk har gjort deg en STOR tjeneste ved å vise hva slags holdninger han har allerede nå. Det er mye bedre at det blir slutt nå, enn at dette utvikler seg til et langvarig forhold evt med barn, og så får du vite hva slags fyr han er. Fortell ham at det er over og at du aldri vil se ham igjen. Du kan tilgi ham hvis han ber om unnskyldning, men du må aldri, aldri finne på å ta ham tilbake uansett hvor mye han smisker og ber. Og du skal ikke oppsøke ham, sende meldinger, ringe eller kontakte ham på noe som helst vis. Sørg for at han får alle ting han evt har hos deg så han ikke har noen grunn til å kontakte deg og så blokkerer du nummeret hans og sletter det. Vær glad for at du slapp unna noe som kunne blitt forferdelig, dette er ikke en du hadde fått et godt liv sammen med.Anonymous poster hash: f5003...ad3 4
Red-Ruby Skrevet 10. september 2014 #13 Skrevet 10. september 2014 Du er redd for å aldri finne en som han..? Det må jo være noe positivt isåfall. Tenk igjen hva han har gjort mot deg. Først ble han sjalu. Og det er jo tilgivelig. Men så byttet han over på å kalle deg ting, som et barn som det har kokt over for, som om han ikke har noe respekt for deg og vil at du skal ha det vondt. Ingen kjæreste som er glad i damen sin kaller henne sånne ting. Hore, at du ikke er verdt noe og andre stygge ting som jeg ikke orker å skrive engang. Men når man elsker noen, er det lett å tenke at det bare kokte over for han,og at episoden er over? Feil! En hel dag senere, er han fremdeles like sur! Nå sier han til deg at han enten skal være utro, og vise det til deg for å gjøre ydmykelsen enda verre, eller at forholdet er over og han skal vise deg at han kan få andre, noe som også er avmålt, patetisk og svakt. og stopp nå opp og spør deg selv,hvorfor gjør han dette? Fordi du sa hei til naboen! Du kan ta han tilbake for å føle deg litt bedre i øyeblikket, men resten av tiden kommer du til å hate deg selv for det. Det er ikke bare andre mennesker man bygger respekt med,det er også deg selv du bygger opp et forhold som er verdt å respektere. 7
Gjest Violetta Skrevet 10. september 2014 #14 Skrevet 10. september 2014 Du er redd for å aldri finne en som han..? Det må jo være noe positivt isåfall. Tenk igjen hva han har gjort mot deg. Først ble han sjalu. Og det er jo tilgivelig. Men så byttet han over på å kalle deg ting, som et barn som det har kokt over for, som om han ikke har noe respekt for deg og vil at du skal ha det vondt. Ingen kjæreste som er glad i damen sin kaller henne sånne ting. Hore, at du ikke er verdt noe og andre stygge ting som jeg ikke orker å skrive engang. Men når man elsker noen, er det lett å tenke at det bare kokte over for han,og at episoden er over? Feil! En hel dag senere, er han fremdeles like sur! Nå sier han til deg at han enten skal være utro, og vise det til deg for å gjøre ydmykelsen enda verre, eller at forholdet er over og han skal vise deg at han kan få andre, noe som også er avmålt, patetisk og svakt. og stopp nå opp og spør deg selv,hvorfor gjør han dette?Fordi du sa hei til naboen! Du kan ta han tilbake for å føle deg litt bedre i øyeblikket, men resten av tiden kommer du til å hate deg selv for det. Det er ikke bare andre mennesker man bygger respekt med,det er også deg selv du bygger opp et forhold som er verdt å respektere. Veldig godt svar. 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #15 Skrevet 10. september 2014 Du er redd for å aldri finne en som han..? Det må jo være noe positivt isåfall. Tenk igjen hva han har gjort mot deg. Først ble han sjalu. Og det er jo tilgivelig. Men så byttet han over på å kalle deg ting, som et barn som det har kokt over for, som om han ikke har noe respekt for deg og vil at du skal ha det vondt. Ingen kjæreste som er glad i damen sin kaller henne sånne ting. Hore, at du ikke er verdt noe og andre stygge ting som jeg ikke orker å skrive engang. Men når man elsker noen, er det lett å tenke at det bare kokte over for han,og at episoden er over? Feil! En hel dag senere, er han fremdeles like sur! Nå sier han til deg at han enten skal være utro, og vise det til deg for å gjøre ydmykelsen enda verre, eller at forholdet er over og han skal vise deg at han kan få andre, noe som også er avmålt, patetisk og svakt. og stopp nå opp og spør deg selv,hvorfor gjør han dette? Fordi du sa hei til naboen! Du kan ta han tilbake for å føle deg litt bedre i øyeblikket, men resten av tiden kommer du til å hate deg selv for det. Det er ikke bare andre mennesker man bygger respekt med,det er også deg selv du bygger opp et forhold som er verdt å respektere. Veldig godt skrevet. Jeg har vært i lag med mannen min i 16 år og han har ALDRI kalt meg stygge navn som hore o.l under krangler uansett hvor opphetet diskusjonene har vært. En mann som elsker en kvinne oppfører seg ikke slik mot damen sin. Du burde være glad fore at denne siden av han kom frem så tidlig og ikke etter dere var gift med to barn, på den måten kan du kutte han tvert ut av livet ditt og finne en som respekterer og elsker deg slik du fortjener. Anonymous poster hash: 0ee4f...392 9
Frisørdama Skrevet 10. september 2014 #16 Skrevet 10. september 2014 Du... Hallo..??? Han klikker fordi du sier hei til naboen? Hvordan tror du et forhold til han vil bli videre? Vil du deg selv så vondt? Du blir kjent med andre etterhvert, ikke gjør deg avhengig av en psyko fyr bare fordi han er den eneste du kjenner der (frem til nå) kom deg vekk fra han fyren!! 3
Gjest Blomsterert Skrevet 10. september 2014 #17 Skrevet 10. september 2014 Han har antageligvis vært sjalu en stund,når du har fortalt at du er blitt invitert over til naboen. Og så klikket han pga du sa hei. Du må ikke fortsette å være med denne mannen,for du forstår sikkert at han har en oppførsel som vil ødelegge deg sakte men sikkert med sjalusi og eiertrang! Vet det ikke er lett å gå fra noen en er glad i,det er veldig vanskelig. Likevel håper jeg at du klarer,for slikt som dette er helt uakseptabelt.
GammelKaktus Skrevet 10. september 2014 #18 Skrevet 10. september 2014 Han må dumpes. Ingen vei utenom, ustabile menn enten de er fra Kristiansand eller Midtøsten er det lurt å holde seg unna. 15
Gjest BettyBoop Skrevet 10. september 2014 #19 Skrevet 10. september 2014 I kveld (for to timer siden) så kom kjæresten min til meg og vi skulle ha det koselig og det var god stemning. Naboene hadde fest også gikk de plutselig ut av leiligheten for å gå ut på byen og de hoiet og lagde masse bråk i leiligheten. Jeg reiste meg opp for å se hva som skjedde og da jeg stod i vinduet så roper naboen min (som bor rett overfor meg og som jeg har sagt god dag/kveld til før) "god kveld!". Da svarer jeg god kveld tilbake, med et litt skeptisk smil ettersom jeg tror naboen var veldig full. Kjæresten min som satt rett ved siden av avbryter plutselig og kaller meg ei jævla hore. Jeg skjønner ingenting. "Hva er det?" spør jeg. Så svarer han at jeg er ei jævla hore og at han stikker. Jeg skjønner ingenting. "Du sier hei til han som om du var ei jævla hore, fy faen". Også stormer han ut, 10 minutter etter at han kom. På melding nå sier han at jeg kan gå og pule meg selv og at jeg er ei jævla hore som ikke er verdt en dritt og at han var dum som noensinne kunne ha tatt på meg. Han sier at jeg er skitten og at jeg kommer til å få det jeg fortjener. Han sa også at i helga skulle han drikke seg dritings (noe han aldri gjør) og sende meg bilder av han sammen med andre damer som han skal ligge med. Vi har vært sammen i seks måneder og jeg er helt knust, skjønner seriøst ikke hva jeg har gjort galt.. Jeg hilste på naboen min? Jeg har fortalt han før at denne naboen alltid har fester og alltid prøver å invitere meg bort, men at jeg alltid takker nei. Jeg vet jo ikke engang hva han heter og jeg syns ikke han er seksuelt attraktiv engang! Er glad i kjæresten min og han er på en måte den eneste personen jeg har i den byen jeg bor i nå (student)... Vi har det veldig bra sammen ellers. Er helt i sjokk. Vil slå opp, men er glad i han og føler at jeg aldri kommer til å finne noen andre, vil ikke være alene og føler sterkt at jeg kommer til å ta han tilbake fordi vi har det så bra sammen ellers.... Skammer meg over å innrømme dette. Er helt knust nå. Det skulle bli en fin kveld og nå sitter jeg her og gråter. Kan nevne at jeg er i begynnelsen av 20-årene og han i slutten av 20-årene. Han er fra Midtøsten og jeg har vel alltid fryktet dette. Hjernen sier nei, hjertet sier ja.... Er helt knust..Anonymous poster hash: 9a80f...944 ja selvsagt er han fra midtøsten. Skjønte det med en gang. Nei du. Dump fyren å bli med på fest til nabon neste gang. Du er 20 år og skal ha det gøy og kanskje får du deg boen venner om du begynner å bli med på sosiale ting. Og han typen kutter du blankt kontakt med. Det utbruddet car totalt utilgivelig. Han kalte deg hore ts. Det er kjempestygt. 5
Molte Skrevet 10. september 2014 #20 Skrevet 10. september 2014 Du skal være glad du fikk se hans sanne jeg. Ikke ta han tilbake, la han gå. Dette blir ikke noe bedre. Han er tydlivis sykelig sjalu og kanskje veldig kontrollerende. Dere har kun vært sammen i 6 mnd, og nå begynner han tydligvis å vise sitt sanne jeg. Skjønner du er glad i han, men det går etterhvert over. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå