Gå til innhold

Pinsett til tynne "fine" hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter kjøp av ti-talls pinsetter gir jeg opp!

Er det noen som har en "vidunderpinsett" å anbefale (gjerne fra nettbutikk)?

Jeg har veldig "fine" tynne øyenbryn som de fleste pinsetter ikke tar, samme gjelder dun på overleppa!

(Satt i bilen en dag og skulle ha på lipgloss og fikk helt panikk når jeg tok opp lommespeilet og hadde sola bakfra! Hele fjeset ser jo helt loddent ut!!!

Men hårene er så små og tynne at pinsetten ikke tar de..

Flere som har det slik eller er det helt unormalt? :S )

Anonymous poster hash: 4da77...0ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har dun over alt på kroppen, bortsettfra på selve leppene, under føtter og inni håndflatene. Da ink ansiktet såklart. :)

Studerer du fingrene dine i rett lys ser du at du har "en del" hår der også f.eks.

Men vet dessverre ikke om noen veldig gode pinsetter selv, mange er veldig dårlige hvertfall! Den ene ganske gode min har jegnnemlig fått.

Skrevet

Jeg kjøpte en gaveeske med Avene håndkrem og sett med diverse, deriblant pinsett, julen 2013. Pinsetten var så spiss og skarp at jeg kunne lett plukke meg gjennom huden. Den beste jeg har brukt så langt.

Anonymous poster hash: a1f91...3fb
Skrevet

Takk for svar begge to :)

TS :)

Anonymous poster hash: 02d06...d6c

Skrevet

Tar gjerne imot flere tips :)

Anonymous poster hash: 02d06...d6c

Skrevet

Depend sine er fantastiske! Veit ikkje om dei har fleire typar, men denne ser du har ein godt slipt kant. Får den i all slags fargar. Ellers så har eg ein som står cosmopolitan på som er ganske god. Begge får du på Cubus :)

• Liker 1
Skrevet

Kicks sin egen pinsett synes jeg er kjempebra!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...