Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke om jeg legger inn dette under rett kategori nå, men iom den pågående "rose" tråden her håper jeg det.

Jeg lurte bare på om noen hadde en ide om en god erstatning for blomster.

Kjæresten min kommer hjem i dag og da er det 3 uker siden sist vi så hverandre. Har litt lyst til å kjøpe noe i kategorien "blomster", det er bare det at blomster passer litt dårlig akkurat nå (med mindre jeg kjøper en potteplante, og det blir jo ikke helt samme greia).

Gode/kreative ideer mottas med takk...

For de som måtte lure så passer blomstene dårlig fordi vi drar vekk i morra, og visne blomster er jo ikke noe gøy!!

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Personlig så eeeeelsker jeg roser, parfyme og bamser. En av de tre er en sikker vinner hos meg.

Gjest GreenSky
Skrevet

Men manneparfyme er jo bare såååå digg! Elsker manneparfyme. På en mann, altså. :sjarmor:

Gjest TomKrus
Skrevet
Aner ikke om jeg legger inn dette under rett kategori nå, men iom den pågående "rose" tråden her håper jeg det.

Jeg lurte bare på om noen hadde en ide om en god erstatning for blomster.

Kjæresten min kommer hjem i dag og da er det 3 uker siden sist vi så hverandre. Har litt lyst til å kjøpe noe i kategorien "blomster", det er bare det at blomster passer litt dårlig akkurat nå (med mindre jeg kjøper en potteplante, og det blir jo ikke helt samme greia).

Gode/kreative ideer mottas med takk...

For de som måtte lure så passer blomstene dårlig fordi vi drar vekk i morra, og visne blomster er jo ikke noe gøy!!

Han har kanskje reist mye og er sliten? Massasjeolje og tilhørende massasje ville vært tingen (for meg). Et bad ville heller ikke være å forakte. La ham nyte en avkjølt musserende vin/hvitvin i badet og noe enkelt å spise (sikkert sulten. Dumt at en rumlende mage skal ødelegge stemningen), mens du forbereder massasjetimen of his life på stua/soverommet kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...