AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Vi flyttet inn i leiligheten for ca 2 uker siden. Det var lekkasje på badet som gjorde at vi ikke kunne flytte inn da vi skulle, men det ble ordnet opp i. I kveld oppdaget jeg lekkasje igjen og til min store forskrekkelse var det en STOR brun snegle på badet Jeg skjønner ikke hvordan den har kommet seg dit (vi vasker hele leiligheten 2 ganger i uka) og jeg har aldri sett en sånn snegle engang! Det er ikke slike brunsnegler vi har her i Norge den var helt glatt og feit og tynn i ene enden. Og så hadde den hvite sugekopper under. Da jeg flyttet på den datt den fra hverandre så den var ganske død men. Nå klør jeg på hele kroppen og er skikkelig kvalm. Dette var ekkelt! Anonymous poster hash: e4aaa...176
skrue Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Én snegle hadde jeg brydd meg null om. Kan jo ha fulgt med klær eller annet inn. Om det blir et gjentagende problem, eller det dukker opp flere på en gang, får man undersøke.
Gjest chisandra Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Dette er mest sannsynlig helt tilfeldig.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Er der lekkasje i en leilighet så skal der ikke bo mennesker i leiligheten! Ved fuktskader vokser det opp mugg i løpet av en liten uke, og fukt kombinert med mugg er helseskadelig. Krypet du har funnet er et sikkert tegn på fukt og gammel fukt den har kommet inn før dere. Anonymous poster hash: f7e6b...e22
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Det heter bæsjAnonymous poster hash: 1f651...ee6
Leini Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Fiks opp i lekkasjen, èn gang for alle. Snegla har nok bare kommet inn som blindpassasjer.
Gjest crazycatlady Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 Spis den. Snegler er jo en delikatesse har jeg hørt. Du burde heller være glad for gratis middag!
SardintrollReturns Skrevet 11. september 2014 #9 Skrevet 11. september 2014 Spis den. Snegler er jo en delikatesse har jeg hørt. Du burde heller være glad for gratis middag! Enig, jeg pleier gjerne å bruke sneglen i omelett eller på pizza, det er ikke dumt! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå