Gå til innhold

Stor brun snegle på badet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flyttet inn i leiligheten for ca 2 uker siden. Det var lekkasje på badet som gjorde at vi ikke kunne flytte inn da vi skulle, men det ble ordnet opp i. I kveld oppdaget jeg lekkasje igjen og til min store forskrekkelse var det en STOR brun snegle på badet :( Jeg skjønner ikke hvordan den har kommet seg dit (vi vasker hele leiligheten 2 ganger i uka) og jeg har aldri sett en sånn snegle engang! Det er ikke slike brunsnegler vi har her i Norge :( den var helt glatt og feit og tynn i ene enden. Og så hadde den hvite sugekopper under. Da jeg flyttet på den datt den fra hverandre så den var ganske død men. Nå klør jeg på hele kroppen og er skikkelig kvalm. Dette var ekkelt! :(

Anonymous poster hash: e4aaa...176

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Én snegle hadde jeg brydd meg null om. Kan jo ha fulgt med klær eller annet inn. Om det blir et gjentagende problem, eller det dukker opp flere på en gang, får man undersøke.

Skrevet

Er der lekkasje i en leilighet så skal der ikke bo mennesker i leiligheten!

Ved fuktskader vokser det opp mugg i løpet av en liten uke, og fukt kombinert med mugg er helseskadelig.

Krypet du har funnet er et sikkert tegn på fukt og gammel fukt den har kommet inn før dere.

Anonymous poster hash: f7e6b...e22

Skrevet

Det heter bæsj

Anonymous poster hash: 1f651...ee6

Skrevet

Fiks opp i lekkasjen, èn gang for alle. Snegla har nok bare kommet inn som blindpassasjer.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Spis den. Snegler er jo en delikatesse har jeg hørt. Du burde heller være glad for gratis middag! :P

Skrevet

Spis den. Snegler er jo en delikatesse har jeg hørt. Du burde heller være glad for gratis middag! :P

Enig, jeg pleier gjerne å bruke sneglen i omelett eller på pizza, det er ikke dumt! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...