Gå til innhold

Har dere troa på dette med sur ph i kroppen og å drikke natron?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en del plager som jeg har lest kan forsvinne om kroppen blir mer basisk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er uvitenskapelig tull. Kroppen fungerer ikke sånn.

Noen er ute etter pengene dine. denne behandlingen kan være svært helseskadelig.

Anonymous poster hash: 29c3d...657

• Liker 1
Skrevet

Oi, skadelig? Hvordan da? Æsj, skulle ønske jeg fant en løsning på acne/psoriasis. Er noe dritt altså...

Skrevet

Oi, skadelig? Hvordan da? Æsj, skulle ønske jeg fant en løsning på acne/psoriasis. Er noe dritt altså...

De verste "kurene" innebar å drikke noen "mirakeldråper" kalt MMS, som inneholdt svært skadelige mengder natriumhypokloritt, et industrielt blekemiddel som er svært giftig.

Lettere varianter er kanskje ikke like skadelige, men har absolutt ingen effekt.

Kroppen regulerer syre/basebalansen helt utmerket selv. Noen vesentlige avvik her, og du er veldig alvorlig syk eller død. Disse kurene er spekulativt lureri, og ikke noe annet.

• Liker 2
Skrevet

Enig med de over her, ikke lurt!

Dette er ikke noe du skal finne ut av selv, en lege eller ernæringsfysiolog skal hjelpe deg med riktig kosthold for å regulere, evt medisiner.

Anonymous poster hash: a69cb...c84
Skrevet

Nei. Det funker å drikke sure ting om man vil ha urinen surere pga uvi (eller spise tranebær av samme grunn), men pH i kroppen holder seg heldigvis stabil uavhengig av hva vi spiser, ellers hadde vi hatt et stort problem.

Anonymous poster hash: 02c9b...260

Skrevet

Bottomline:

Om kroppen din blir mer basisk forsvinner plagene dine. Det er fordi du dør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...