AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Her er en kvinne i midten av 20 årene og har en samboer i 30 årene. Jeg har kjent han i mange år og vi har vert gode venner. Men ting har ikke vert slik at vi kunne ver i lag, men jeg har altid hatt et øye for ham. Han har vert mange år singel og har egentlig bestemt seg får å leve livet alene. Så han har levd alene i nermere 7 år og har egentlig aldri bodd at med noen før. Anyway.. Vi har bodd sammen i et halvt år nå. Vi er bestevenner og har det mye kjekt i lag, og vi kan snakke om allt mulig.. Det vi har problemer med er igrunn passion.. Jeg tok dette opp med ham og vi snakket ut om det og det han sa til meg var "du skulle bare visst" Etter dette har jeg hatt et problemer... Han mener at han er en utrolig romantisk kar som har mye passion men til meg viser han det ikke.. Når vi har sex har vi det drit digg men der er 0 passion... Han tar meg aldri med storm, kysser meg ikke ømt.. Bare hei og hade kyss.. Nå har det gått så langt at di har sex dater men hverandre, faste dager i uken bare får å ivareta det vi har igjen Jeg gjør allt får denne mannen, vasker hver fredag, lager middag hver dag osv Vi har veldig god kjemi.. Er det derfår han gidder å være sammens med meg? Han har sakt at funker det ikke med deg funker det ikke med noen.. Er det posetivt eller negativt? Anonymous poster hash: aea45...aa5 Anonymous poster hash: aea45...aa5
Gjest brutal_mann Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Funker det for deg, det er spørsmålet.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Synes det virker som at han bare har det i kjeften. Jeg tror neppe dere er rette for hverandre. Anonymous poster hash: 5ae69...907
chriskris Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Nei, det gjør vell ikke det... Er vell bare typisk å forhøre seg med andre... Teit.. Men slik funker jeg.. Leter etter svar jeg allerede har svar på tror jeg 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Hvorfor flyttet dere sammen? Sa han plutselig at han elsket deg og ville tilbringe livet med deg? Hva hindret dere i å hooke up tidligere? Anonymous poster hash: 1551e...aad
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Vi har aldri brukt ordene at vi elsker hverandre.. Vi er glade i hverandre.. Vi har vert innom temaet.. Men tid kunne han kanskje elske meg.. Jeg flyttet inn hos ham får at vi ville det, han ville ha meg boende hos ham.. Det er lite han trenger å gjøre i dette forholdet egentlig.. Er vell jeg som er såpass tilpasning dyktig at han takler å bo at med noen.. Tror egentlig han har knyttet seg til gode middager hver dag.. Det å slippe å hive en grandis i ovnen etter jobb liksom.. Vi begge jobber 100%... Og jeg står får allt av husarbeid.. Det er mit eget valg.. Men det jeg ønsker i retur er en klem hvor han setter pris på meg og virkelig viser meg kjærlighet.. Han bare tuller og er full av energi.. Som å skape seg eller å kile meg.. Anonymous poster hash: aea45...aa5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 Grunnen til at bi ikke ble i lag tidligere i livet var at jeg var sammen med en kompis av ham i en del år........ TsAnonymous poster hash: aea45...aa5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #8 Skrevet 9. september 2014 Hvis dere har kjent hverandre i mange år så hadde han visst det om han elsket deg. Han lar bare tiden gå og nyter fordelene ved et samboerskap uten noen forpliktelser. Respekterer du deg selv og vil ha en mann som elsker deg, så bryter du og går. Du vet jo dette selv innerst inne. Anonymous poster hash: 1551e...aad
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #9 Skrevet 9. september 2014 Hvorfor flyttet dere sammen? Sa han plutselig at han elsket deg og ville tilbringe livet med deg? Hva hindret dere i å hooke up tidligere? Anonymous poster hash: 1551e...aad Jerver rimelig ny på dette forumet her, se overAnonymous poster hash: aea45...aa5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #10 Skrevet 9. september 2014 Hvis dere har kjent hverandre i mange år så hadde han visst det om han elsket deg. Han lar bare tiden gå og nyter fordelene ved et samboerskap uten noen forpliktelser. Respekterer du deg selv og vil ha en mann som elsker deg, så bryter du og går. Du vet jo dette selv innerst inne. Anonymous poster hash: 1551e...aad Ja... Er vell det han gjør... Bare så utrolig dårlig til å være singel..Anonymous poster hash: aea45...aa5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #11 Skrevet 9. september 2014 Funker det for deg, det er spørsmålet. Det gjør vell ikke det, men hva sier det om han når han bare lar dette gå? Vi er vell kanskje like feige å vill ha noen?Anonymous poster hash: aea45...aa5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #12 Skrevet 9. september 2014 *vel *vil Anonymous poster hash: b2f90...a25 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #13 Skrevet 9. september 2014 Ja... Er vell det han gjør... Bare så utrolig dårlig til å være singel..Anonymous poster hash: aea45...aa5 Du må virkelig takle singellivet. Det er livet ditt. Har du venner? Familie? Hvis det er noe annet du sliter med, snakk med psykolog. Men du kan ikke gå igjennom livet og konstant lene deg på folk. Anonymous poster hash: 1551e...aad 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #14 Skrevet 9. september 2014 Du må virkelig takle singellivet. Det er livet ditt. Har du venner? Familie? Hvis det er noe annet du sliter med, snakk med psykolog. Men du kan ikke gå igjennom livet og konstant lene deg på folk. Anonymous poster hash: 1551e...aad Det er det jeg gjør får å klare å fungere... Jeg har ikke vert singel siden jeg var 13 år, vert inn og ut av forhold siden... Nå er jeg snart 26... Kanskje det er på tide å oppsøke hjelp? Jeg bare vet at går jeg ut av dette forholdet så hiver jeg meg over noen andre får å lindre smerten fra forige.. Jeg lar meg vell aldri heale skikkelig etter brudd.. Samtidig har jeg en veldig stor kjærlighet til alle og en hver, tar ikke lage tiden før jeg går i det lange og det breie får den jeg er hos... Og jeg gjør det med glede får å glede ham.. Det skal ingenting til før jeg har en umåtelig kjærlighet får en person.. Men når jeg da ikke får kjærlighet tilbake å det får en stund å det går opp får meg så blir jeg veldig usikker og ulykkelig.. Er jeg syk?Anonymous poster hash: aea45...aa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå