AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1 Del Skrevet 9. september 2014 Flere ganger i uka jobber jeg lange vakter og kommer da hjem ved midnatt og er da veldig, veldig sulten. Det ender ofte med brødskiver, ostesmørbrød og lignende som hverken krever hjerne eller tid Men jeg bør vel få i meg litt "ordentlig middag" av og til. Jeg har tørket støvet av min gamle mikrobølgeovn og tenkte kanskje å bruke den til noen retter. Tips? Rettene må være raske å tilberede (ikke bare koketiden, men også forberedelsene). Og veldig gjerne slik at man ikke må bruke en haug med kjøkkenutstyr som må ryddes og vaskes etterpå. Ingrediensene kan være hva som helst. Jeg liker alt. Prisen er heller ikke viktig. (Jeg vet at jeg bør kanskje lage opp endel ferdige middager de dagene jeg ikke jobber så mye, og fryse ned i porsjoner. Men på de dagene hoper det seg opp så utrolig mange andre gjøremål....) Anonymous poster hash: 4bd31...2f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #2 Del Skrevet 9. september 2014 Fjorland ferdigretter Toro ferdigretter Mia porsjonspaier Eller de nye omelettene som prior kommer med nå Anonymous poster hash: 570db...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #3 Del Skrevet 9. september 2014 Noen ganger varmer jeg opp frosne grønnsaker og en boks tomatbønner, samt tilbereder en pose potetmos. Da har jeg middag i to dager. Enkelte vil kanskje si det er litt simpelt, men jeg liker det. Anonymous poster hash: 7f0af...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå