AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 ..er et tema ett og et halvt år etter vi ble sammen. Har jeg lov å reagere? Det er overhodet ikke i en positiv sammenheng, men likevel. Hun kan være et tema både på fest og i edru tilstand, da alltid kompisene imellom. Det er liksom de som starter. Kjæresten min sier han er drit lei selv, men hvorfor drar han da på besøk til den ene kompisen, han som er værst, når han vet hun blir nevnt.. Jeg føler meg litt latterliggjort selv, når jeg sitter der å må høre på hvilke syke fetisjer hun hadde og div andre syke ting som omhandler henne. Kjæresten min forstår ikke hvorfor dette gjør meg sur å sint, å mener derfor jeg har et problem å alt for mange tanker i hodet. Så er jeg for nærtagen? Vi er begge 25. Selv mener jeg dette er respektløst ovenfor meg, å spurte faktisk ikveld om at han slår i bordet å sier nok er nok, å krever at venner å familie respekterer MEG såpass at de driter i å ha henne som et tema i mitt åsyn. Var dette feil av meg? Anonymous poster hash: be47f...737 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Øh. Hva skjer med de sosiale antennene til enkelte? De må ha lite innholdsrike liv, om hun stadig er samtaleemne... Anonymous poster hash: cc659...e08 2
koskenkorva Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Kan du ikke si det til kompisee hans selv? Er jo bare å si at hun er fortid, og du er hans nåtid. Hvis han/de blir sure av det, så har du ingen grunn til å føle deg "dum"! Jeg hadde blitt drittforbanna og slått i bordet for både typen min og kompisene hans om dette var meg. Virker jo nesten som kompisene hans har lyst til å ligge med henne sånn som de snakker. Hvis kjæresten din ikke forstår at du blir brydd av dette så start å snakk om din eks. Så kan han se hvor irriterende og forbanna uintressant og ikke minst respektløst det er.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Dump ham! Anonymous poster hash: eb951...fc9
Spai Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Dette hadde ikke jeg syntes noe om. Her synes jeg kjæresten din skal ta ansvar, og ta dette opp med personene det gjelder! Du har all rett til å reagere på slik behandling. Det er respektløst. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Kan du ikke si det til kompisee hans selv? Er jo bare å si at hun er fortid, og du er hans nåtid. Hvis han/de blir sure av det, så har du ingen grunn til å føle deg "dum"! Jeg hadde blitt drittforbanna og slått i bordet for både typen min og kompisene hans om dette var meg. Virker jo nesten som kompisene hans har lyst til å ligge med henne sånn som de snakker. Hvis kjæresten din ikke forstår at du blir brydd av dette så start å snakk om din eks. Så kan han se hvor irriterende og forbanna uintressant og ikke minst respektløst det er. Ts her, Jeg har sagt ifra til kompisene hans at jeg ikke synes det er noe kult å må sitte å høre på at de snakker om henne.. Er faktisk veldig sårt å må sitte å høre på dette, å det vet de.. Kjæresten har også visstnok sagt ifra, men hun dukker likevel opp som et tema. Igår ble jeg irritert, å sa ifra til kjæresten at det er på tide å slå i bordet å si ifra ordentlig, å spurte om han kunne være så snill å be dem vise meg såpass respekt at de driter i å prate om henne iværtfall i mitt åsyn, å om hun kunne utebli fra forholdet våres fra nå av, for jeg vet ikke hvor mye mer jeg orker å høre om henne.. Han tok det visstnok ille opp, for nå er han snurt. Jeg får en liten anelse om at han ikke er så lei av å høre om henne som han sier, ettersom han ikke har sagt ifra tydelig nok om at han ikke orker å høre mer om henne? Jeg blir jo helt surrete i hodet selv av dette her:-( Anonymous poster hash: be47f...737 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Dump ham! Anonymous poster hash: eb951...fc9 Dumpe han fordi kameratene tar opp eksen som emne? eh.. Anonymous poster hash: 228a7...00a
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #8 Skrevet 10. september 2014 Ts her, Jeg har sagt ifra til kompisene hans at jeg ikke synes det er noe kult å må sitte å høre på at de snakker om henne.. Er faktisk veldig sårt å må sitte å høre på dette, å det vet de.. Kjæresten har også visstnok sagt ifra, men hun dukker likevel opp som et tema. Igår ble jeg irritert, å sa ifra til kjæresten at det er på tide å slå i bordet å si ifra ordentlig, å spurte om han kunne være så snill å be dem vise meg såpass respekt at de driter i å prate om henne iværtfall i mitt åsyn, å om hun kunne utebli fra forholdet våres fra nå av, for jeg vet ikke hvor mye mer jeg orker å høre om henne.. Han tok det visstnok ille opp, for nå er han snurt. Jeg får en liten anelse om at han ikke er så lei av å høre om henne som han sier, ettersom han ikke har sagt ifra tydelig nok om at han ikke orker å høre mer om henne? Jeg blir jo helt surrete i hodet selv av dette her:-(Anonymous poster hash: be47f...737 Er du den som stjal kjæresten min?! Exen min dumpet meg for 1,5 år siden til fordel for en annen.. begynner navnet hans på M? Vet at jeg var et hett tema i hjembygda hans da vi var sammen. Bygdesladder. Anonymous poster hash: c1049...f3d 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #9 Skrevet 10. september 2014 Er du den som stjal kjæresten min?! Exen min dumpet meg for 1,5 år siden til fordel for en annen.. begynner navnet hans på M? Vet at jeg var et hett tema i hjembygda hans da vi var sammen. Bygdesladder. Anonymous poster hash: c1049...f3d Hehe, nei det begynner ikke på M..Anonymous poster hash: be47f...737
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #10 Skrevet 10. september 2014 Hehe, nei det begynner ikke på M.. Anonymous poster hash: be47f...737 Ok, bra det da! For jeg tror mange av vennene hans snakker om meg enda nemlig. Er veldig lei meg over bruddet så var litt sårt å lese denne tråden siden mye stemte.. kommer til å ha kjærlighetssorg resten av livet Anonymous poster hash: c1049...f3d
Ferny Skrevet 10. september 2014 #11 Skrevet 10. september 2014 ..er et tema ett og et halvt år etter vi ble sammen. Har jeg lov å reagere? Det er overhodet ikke i en positiv sammenheng, men likevel. Hun kan være et tema både på fest og i edru tilstand, da alltid kompisene imellom. Det er liksom de som starter. Kjæresten min sier han er drit lei selv, men hvorfor drar han da på besøk til den ene kompisen, han som er værst, når han vet hun blir nevnt.. Jeg føler meg litt latterliggjort selv, når jeg sitter der å må høre på hvilke syke fetisjer hun hadde og div andre syke ting som omhandler henne. Kjæresten min forstår ikke hvorfor dette gjør meg sur å sint, å mener derfor jeg har et problem å alt for mange tanker i hodet. Så er jeg for nærtagen? Vi er begge 25. Selv mener jeg dette er respektløst ovenfor meg, å spurte faktisk ikveld om at han slår i bordet å sier nok er nok, å krever at venner å familie respekterer MEG såpass at de driter i å ha henne som et tema i mitt åsyn. Var dette feil av meg?Anonymous poster hash: be47f...737 Altså, greit at det ikke er eksen din - men kompisene - som skal dra frem dette hele tiden. Men er jo tydelig at han har gitt de diverse informasjon om eksen som jeg mener at man bør holde for seg selv. Og om det skal nevnes, så helst helt fortrolig til folk som skjønner at det ikke bør bli et samtaleemne på fest. Tror jeg hadde begynt å lure på hva denne nye kjæresten eventuelt kunne finne på å fortelle om meg til disse kompisene sine. Og særlig da om det skulle ende med et brudd en gang i fremtiden. Jeg synes ikke du er for nærtagende. Og særlig ille at han ikke forstår at det der er dårlig gjort overfor eksen spesielt. Og at det føles ubehagelig for deg. Han virker ganske umoden for alderen...?
Leini Skrevet 10. september 2014 #12 Skrevet 10. september 2014 Må du bli med ham på de festene?Kan ikke du henge med dine venninner istedet? Om de kompisene der reagerer på at du ikke er med, så kanskje de greier å fatte at det er de som har fått deg til å ikke trives sammen med dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå