Gå til innhold

Nettdating - slutte når man er i "mellomfasen?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du dater en person over lengre tid, og dere er enige om å være ekslusive, altså kun treffe hverandre og se om det blir et forhold av det, ville du slettet profiler du har på datingsider/apper?

Når er det rimelig å forvente at slikt slettes?

Jeg treffer en mann, og jeg har registrert via beskjed jeg får fra venninner at han fortsatt er aktiv på disse sidene/appene. Han er innom nesten hver dag, slik jeg forstår. Selv var jeg på tinder tidligere, men har slettet dette for lenge siden!

Når man har blitt enige om å kun se hverandre, gjelder ikke dette nettet også?

Erfaringer rundt dette, noen?

Skal spørre han hva dette betyr, ville bare ha litt tilbakemelding fra dere :)

Anonymous poster hash: 4b261...aed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns man bør gjøre det ja.. Men har samme erfaring som deg, og det gjorde at jeg mista lysta på hele fyren. Hvis han etter et par måneder fortsatt skal holde "mulighetene åpne", ja, da er jeg ikke nok, og jeg gidder ikke mer..

Anonymous poster hash: a2d46...cdf
Skrevet

Jeg synes at man skal slette slikt når ting begynner å bli seriøst, og man ønsker å gå videre med hverandre.

Er i samme situasjon selv akkurat nå. Enten sletter han det og satser fult ut på meg, ellers satser jeg fult ut på noen andre!

Lykke til!

Skrevet

Dette må dere ta opp med daten deres, for det er vel veldig individuelt.

Anonymous poster hash: 4727c...909
Skrevet

Dette må dere ta opp med daten deres, for det er vel veldig individuelt.

Hva er din mening? at det er unaturlig å slette dette før man er et kjærestepar - offisielt?

Jeg vil gjerne høre noen som mener det motsatte av meg, og hvorfor. :)

TS

Anonymous poster hash: b40cd...926

Skrevet

Hva er din mening? at det er unaturlig å slette dette før man er et kjærestepar - offisielt?

Jeg vil gjerne høre noen som mener det motsatte av meg, og hvorfor. :)

TS

Anonymous poster hash: b40cd...926

Jeg har ikke datet så mye på den måten, så jeg er ikke sikker. Vi gikk fra venner til forhold veldig fort, og da slettet man jo sjekkeapper/nettsider. Nåværende kjæreste datet jeg og vi traff hverandre på Tinder, der slettet vi appen da vi begynte å date. Men det hadde vi nok uansett gjort, for begge var egentlig på vei til å slette den uansett :)

Skrevet

Når man har kommet så langt som dere tydeligvis har i dating-prosessen, så burde han ha slettet slikt syns jeg. Om ikke annet, sluttet å bruke det! For min del handler det om respekt for den andre parten og forholdet man har startet å bygge opp. Det hadde gitt meg inntrykket av at han var på leit fortsatt, noe som ikke skulle vært nødvendig.

Han trenger ikke å være på leiting, kanskje han ikke har tenkt over det og bare sjekker innom av vane f.eks. Jeg ville pratet med mannen og spurt på en ordentlig måte om hvorfor han fortsatt er aktiv slike steder, hvis han vil prøve lykken sammen med deg :)

Skrevet

Man trenger ikke nødvendigvis slette så lenge man lar være å logge seg inn. Men selvfølgelig setter man alt når man blir kjærester.

Skrevet

Jeg ville ikke sagt at det er så veldig individuelt?

Å være "eksklusive" betyr jo bare at de dater hverandre og de sier at de vil prøve å se om de kan skape forhold?

Da logger man ikke på datingside hver eneste dag.

Med mindre man har avtalt det på forhånd kanskje?

Skrevet

Jeg og han møtte bare en person om gangen. Etter et par møter snakket vi om å deaktivere profilene våre. Man kan jo aktivere på nytt senere hvis det ikke blir noe forhold mellom oss.

Han fikk også et par meldinger fra ei hun møtte før meg og forklarte meg hvem det var (altså at det er ei fra nettsiden som han traff en gang; hun var interessert i videre kontakt) og sendte henne en melding om at han ikke skal møtte henne mer.

Altså, begge satset på bare en person, selv om vi møtte flere før det.

Heldigvis gikk det kjempebra med oss og vi er lykkelige sammen nå, nesten 2 år senere.

Anonymous poster hash: 9d896...429

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...