AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Når du dater en person over lengre tid, og dere er enige om å være ekslusive, altså kun treffe hverandre og se om det blir et forhold av det, ville du slettet profiler du har på datingsider/apper? Når er det rimelig å forvente at slikt slettes? Jeg treffer en mann, og jeg har registrert via beskjed jeg får fra venninner at han fortsatt er aktiv på disse sidene/appene. Han er innom nesten hver dag, slik jeg forstår. Selv var jeg på tinder tidligere, men har slettet dette for lenge siden! Når man har blitt enige om å kun se hverandre, gjelder ikke dette nettet også? Erfaringer rundt dette, noen? Anonymous poster hash: 3dcf1...61a
Nettinettet Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Når du dater en person over lengre tid, og dere er enige om å være ekslusive, altså kun treffe hverandre og se om det blir et forhold av det, ville du slettet profiler du har på datingsider/apper? Når er det rimelig å forvente at slikt slettes? Jeg treffer en mann, og jeg har registrert via beskjed jeg får fra venninner at han fortsatt er aktiv på disse sidene/appene. Han er innom nesten hver dag, slik jeg forstår. Selv var jeg på tinder tidligere, men har slettet dette for lenge siden! Når man har blitt enige om å kun se hverandre, gjelder ikke dette nettet også? Erfaringer rundt dette, noen?Anonymous poster hash: 3dcf1...61a Jeg ville ikke lyttet så veldig til veninner som har behov for å hype opp rundt ting de tror som kan være negative om en du dater. Det er mange som virker å være pålogget selv om de ikke er det, og selv om han er det trenger det ikke bety noe mer enn at han svarer på noen meldinger han har fått eller avslutter en samtale med ei han har hatt en samtale med. Det er hvordan han oppfører seg i virkeligheten som gjelder, og også hvordan det utvikler seg videre.. Bruk heller tiden din på å bli kjent med han og snakk med han, enn å snakke om han med venninner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå