Gjest marilyn Skrevet 8. juli 2004 #1 Skrevet 8. juli 2004 eh,, tror det heter det.. heter det røsti poteter på norsk??? strimla poteter i stekepanne.. kjempe godt.. kan noen fortelle meg hvordan lage det
Malie Skrevet 8. juli 2004 #2 Skrevet 8. juli 2004 Har aldri laget det selv, men nå fikk eg lyst å prøve! Fant noen oppskrifter, kanskje det kan hjelpe deg http://www.matoppskrift.no/sider/sokemaski...&type=oppskrift
Gjest GreenSky Skrevet 8. juli 2004 #3 Skrevet 8. juli 2004 hjelp, jeg leste "Oppskrift på hasjbrownies" :oops: *går ut igjen*
Gjest Jamila Skrevet 8. juli 2004 #4 Skrevet 8. juli 2004 hjelp' date= jeg leste "Oppskrift på hasjbrownies" :oops: *går ut igjen* ooops. me too.... :oops:
Suzy Skrevet 8. juli 2004 #5 Skrevet 8. juli 2004 Det er vel basivally grovrevne poteter og bittelitt finhakket løk (om man liker det). Stek i brunet smør (evt olje) til det er en fast kake... Nammenam til speilegg.
NullHull Skrevet 9. juli 2004 #6 Skrevet 9. juli 2004 Jeg også, og tenkte samtidig "javel, nå har noen vært på ferie i Amsterdam, igjen"!
NIKI Skrevet 9. juli 2004 #7 Skrevet 9. juli 2004 Yepp, her og..... Hmmm... kanskje vi får sjekke ut synet vårt? Eller kanskje vi bare leste det vi ville lese?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå