Gjest Lady-M Skrevet 9. juli 2004 #21 Del Skrevet 9. juli 2004 Aldeles grusomt. Og det er like forferdelig på menn. Synes du det om fitnessutøvere også? F.eks Lena som jeg linket til? Jeg prøver å komme meg dit at jeg kan stille i konkurranser og skulle gjort mye for å fått en kropp som henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. juli 2004 #22 Del Skrevet 9. juli 2004 Helt ærlig så synes jeg hun var like ille som de andre du linket til. Jeg synes det ser helt forferdelig ut, men det er nå min mening. Det er heldigvis opp til hver enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 9. juli 2004 #23 Del Skrevet 9. juli 2004 Helt ærlig så synes jeg hun var like ille som de andre du linket til. Jeg synes det ser helt forferdelig ut' date= men det er nå min mening. Det er heldigvis opp til hver enkelt. Ja hver sin smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2004 #24 Del Skrevet 9. juli 2004 Her er noen bilder av vår egen Lena Johannesen som er norges beste fitness utøver, hun er proff i USA. Dette synes jeg er pent og det står stor respekt av hennes resultater. Det har hun jobbet hardt for. Lena Lena2 Lena3 Lena var ikke så verst, men de andre damene minner meg om He-man.... :o Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 9. juli 2004 #25 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg synes ikke muskler på damer er stygt,- jeg har selv kjempelyst til å begynne å trene helsestudio, og kunne godt tenke meg litt definerte muskler, og ikke minst det å bli sterk, i seg selv. (Har en pappa som var veldig sterk i sine glansdager, og jeg fikk selv 6'ere på alle styrkeprøvene på videregående, uten å ha trent overhode,- så jeg tror jeg har litt annlegg for det). Men på bildene synes jeg det er alt for mye muskler til å være fint på ei dame! Synes liksom det skal være litt "myke" former og kurver igjen. Det er jo mer sånn kvinner er fra naturens side. (Det tror jeg også de fleste men vil være enig i....) Bildet der Lena er på "stranda", synes jeg ikke er så ille, men det er fremdeles for mye etter min smak. Det er noe med brystkassa og de kraftige lårene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 13. juli 2004 #26 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg syns ikke det ser pent ut, selv om jeg syns det er fint med muskler på jenter. dette er jo hvordan de ser ut etter å ha deffet lenge og pumpet opp det de har. ikke nødvendigvis slik de ser ut off-season. Noen har dette som livsstil, men jeg kunne aldri viet hele livet mitt og ofret alt til kosthold og trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #27 Del Skrevet 19. februar 2005 Det ser mer voldsomt ut enn det i virkeligheten er... Mange slutter å drikke dagene før konkurransen for at musklene skal synes mer. Og når man er knallbrun og smører seg inn med olje ser det helt fjernt ut... Skulle ønske jeg hadde selvdisiplin nok til å få en sånn kropp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. februar 2005 #28 Del Skrevet 19. februar 2005 Mange slutter å drikke dagene før konkurransen for at musklene skal synes mer. Ja, det høres jo sunt ut. Mye å misunne der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 22. februar 2005 #29 Del Skrevet 22. februar 2005 Nei, dette er overhode ikke lekkert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. februar 2005 #30 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg har vært gift med en kroppsbygger og syns det er veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. februar 2005 #31 Del Skrevet 23. februar 2005 Jentene fra den aller første linken som ble lagt ut i tråden her, syntes jeg ikke var så ille. Man må jo ta i betraktning som en eller annen her oppe sa, at ved konkurranser har de deffet bort alt underhudsfettet - de ser ikke sånn ut til vanlig. I tillegg står de jo og spenner hvert fiber i muskulaturen sin. Damene i den andre linken som ble lagt ut, har jeg mistenkt for å være kjønnsopererte menn, SE DE ANSIKTENE da dere??!? Lena ser kjempeflott ut, men hun også er deffet og utspilt på disse bildene. Se for dere henne på en vanlig tirsdag på vei til butikken i T-shirt og jeans, hun vil ta pusten fra de fleste.... Jeg er sikker på at det finnes bilder av henne utenom konkurranser også ett elller annet sted på nett... Og her fant jeg hjemmesiden hennes med noen andre bilder også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. februar 2005 #32 Del Skrevet 23. februar 2005 faan hvorfor måtte jeg se på det der men jeg satt å spiste a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 24. februar 2005 #33 Del Skrevet 24. februar 2005 Helt ærlig så synes jeg hun var like ille som de andre du linket til. Jeg synes det ser helt forferdelig ut, men det er nå min mening. Det er heldigvis opp til hver enkelt. Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2005 #34 Del Skrevet 24. februar 2005 Stygt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2005 #35 Del Skrevet 28. februar 2005 Har dere tittet på linken til hjemmesiden hennes som jeg postet et par innlegg lenger opp? Hvis dere fremdeles mener hun ser stygg og fæl ut, så tillater jeg meg å hviske: Du er bare misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. februar 2005 #36 Del Skrevet 28. februar 2005 Har dere tittet på linken til hjemmesiden hennes som jeg postet et par innlegg lenger opp? Hvis dere fremdeles mener hun ser stygg og fæl ut, så tillater jeg meg å hviske: Du er bare misunnelig! Tilbøyelig til å være enig med deg Mysan - syns hun ser flott ut på de andre bildene på hjemmesiden ... skulel gjerne vært sånn jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 28. februar 2005 #37 Del Skrevet 28. februar 2005 Synes ikke profesjonell bodybuildings folk ser veldig fine ut i kroppen "on season".. Blir for kunstig for meg.. Men det er utrolig imponerende at de klarer å få det til! :o Det skal de ha. Dersom man snakker om muskler på kvinner, kan man alltids titte på fitnesskvinner.. Der har man en mellomting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå