AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Jeg ønsker ikke taler.... Jeg har sagt fra til min far/forlover/forlovede... Bør dette stå i invitasjonen? Bryllupet er litt uformelt, ikke veldig stivt Anonymous poster hash: ebd16...94f
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Jeg tenker at taler kan være to forskjellige opplevelser; De som er nøye planlagt de som blir gjort spontant. Jeg ønsker ikke noe bryllup med kjøreplan,toastmaster og den pakka der men noe intimt og uformelt. Om folk vil holde en spontan tale så er det opp til dem men vi legger ikke opp til at folk MÅ. Og jeg har nevnt det muntlig at taler ikke er noe vi trenger. Jeg tenker at du ikke trenger å skrive noe om det i invitasjonen. Skulle du snakke om bryllupet med noen av de som er invitert så kan du jo nevne det sånn i en bisetning.Anonymous poster hash: 8d6eb...9d3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Akkurat slik vil jeg ha det.. Vil ikke legge presset på noen heller, at de må ha en planlagt tale Anonymous poster hash: ebd16...94f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå