OPIgirl Skrevet 16. september 2014 #21 Skrevet 16. september 2014 For å holde neglene sterke er det beste å holde neglebåndene fuktmettet. Slik at ikke neglebåndene er tørre og fliser. Er neglebåndene friske og godt pleiet vil også neglene bli sterke.
Vulpes Skrevet 16. september 2014 #22 Skrevet 16. september 2014 Den rosa flasken? Det sa jo ikke mye. Hvilket merke da? Hvis man googler "hand nail lotion" finner man mange bilder av en rosa flaske fra Vaseline Intensive Care, så regner med at det er den det er snakk om. https://www.google.no/search?q=nivea+hand+nail+lotion&client=firefox-a&hs=hZL&rls=org.mozilla:nb-NO:official&channel=fflb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=WpkYVIvKF4SuygOVqIG4DQ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1680&bih=886#rls=org.mozilla:nb-NO:official&channel=fflb&tbm=isch&q=hand+nail+lotion&imgdii=_ 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #23 Skrevet 16. september 2014 Jeg klarer meg ikke uten Trind Nail Repair. Men det viktigste er å finne ut hvilke "feil og mangler" akkurat dine negler har, det som funker for en med flisete og tørre negler kan være helt feil for noen som har myke og tynne negler. Les denne bloggartikkelserien og finn ut hvilket produkt du trenger, det var sånn jeg fant ut at Trind (negleforsterker med formaldehyde) var det rette for mine negler som deler seg opp i flak. Anonymous poster hash: 6d59b...903
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #24 Skrevet 16. september 2014 For å holde neglene sterke er det beste å holde neglebåndene fuktmettet. Slik at ikke neglebåndene er tørre og fliser. Er neglebåndene friske og godt pleiet vil også neglene bli sterke. Nei det er feil. Styrken på neglene kommer fra roten. Neglebåndene sin penhet kommer for det meste fra fra ytre påvirkinger. Om neglebåndene er flotte så betyr ikke det at neglene er det. Bare les på det. Anonymous poster hash: c4b79...5ac
Lista Skrevet 17. september 2014 #25 Skrevet 17. september 2014 Et lite tips i tillegg til å bruke forsterker er å smøre inn neglene og neglbåndene med hand&nail lotion, den rosa flasken. Du finner vel ikke dårligere håndkrem uten noen pleiende ingredienser, enn den. 1
Frisørdama Skrevet 17. september 2014 #26 Skrevet 17. september 2014 Du finner vel ikke dårligere håndkrem uten noen pleiende ingredienser, enn den. Mulig det, men den hjalp på mine negler og neglbånd
Frisørdama Skrevet 17. september 2014 #27 Skrevet 17. september 2014 Hvis man googler "hand nail lotion" finner man mange bilder av en rosa flaske fra Vaseline Intensive Care, så regner med at det er den det er snakk om.https://www.google.no/search?q=nivea+hand+nail+lotion&client=firefox-a&hs=hZL&rls=org.mozilla:nb-NO:official&channel=fflb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=WpkYVIvKF4SuygOVqIG4DQ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1680&bih=886#rls=org.mozilla:nb-NO:official&channel=fflb&tbm=isch&q=hand+nail+lotion&imgdii=_ Ja, takk! Kom ikke på merket i farten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå