malla1992 Skrevet 9. september 2014 #1 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg har lite hår på det ene øyenbrynet mitt, og det irriterer meg noe grusomt. Har hørt noen som har sakt at vippeserumet man får kjøpt på vita skal virke på øyenbryn også. Noen som prøvd det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 9. september 2014 #2 Del Skrevet 9. september 2014 Har aldri prøvd den til Vita, men har prøvd denne fra Swiss Clinic: http://www.swissclinic.no/no/artiklar/oyenbryn/swiss-brows-3-ml.html Å ble overrasket hvor bra de begge faktisk fungerte. Jeg kjøpte tilbudet til både vipper og bryn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lepetite Skrevet 9. september 2014 #3 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg har brukt det på øyevipper, og da funket det kjempebra. Står at det skal fungere på øyebryn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #4 Del Skrevet 9. september 2014 Ja. Hår er hår. Har bare brukt de fra Swiss da.Anonymous poster hash: fd935...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 9. september 2014 #5 Del Skrevet 9. september 2014 De som er til vipper kan brukes på bryn, men ikke motsatt har jeg hørt. Skal kjøpe den til vipper fra Swiss igjen, og bruke den på begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 9. september 2014 #6 Del Skrevet 9. september 2014 Ja, jeg har brukt den fra Vita, og den funker på meg Både på vipper og bryn, følte de ble litt mørkere også. Men da må man følge den helt ut, altså 8 uker i strekk for å få skikkelig effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1992 Skrevet 9. september 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 9. september 2014 Ja, jeg har brukt den fra Vita, og den funker på meg Både på vipper og bryn, følte de ble litt mørkere også. Men da må man følge den helt ut, altså 8 uker i strekk for å få skikkelig effekt. Åssen påfører man det hvis man skal bruke det på øyenbrynene? Bare å ta på der man vill ha mer hår eller hele brynet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 9. september 2014 #8 Del Skrevet 9. september 2014 Åssen påfører man det hvis man skal bruke det på øyenbrynene? Bare å ta på der man vill ha mer hår eller hele brynet ? Jeg tar bare en strek langs hele øyenbrynet. Funker vel det, men visst du vil bare ha på den ene plassen så tar du der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
September Girl Skrevet 10. september 2014 #9 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg brukte vippeserumet fra Swissclinic på øyevippene i 4-5 mnd (til flasken var tom) og merket så å si ingen effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #10 Del Skrevet 10. september 2014 Jeg driver og tester stimulash på brynene mine nå, har vel holdt på 4 uker ca, og troooor faktisk jeg begynner å se littegranne forskjell nå. Har aldri testet på vippene da, jeg har veldig lange vipper naturlig, så har ikke lyst å klusse til noe der, hehe. Jeg bare smører i vei over hele brynet, jeg, og litt ekstra i underkant samt litt ekstra i den innerste enden, i håp om å få brynene tettere hverandre. Aner ikke hva jeg driver med, men så lenge jeg ikke har fått noen allergisk reaksjon på huden, så er vel det "verste" jeg risikerer å kaste en tusenlapp ut av vinduet! Man må jo bare prøve!Anonymous poster hash: ae136...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå