Gå til innhold

Fotoredigeringsprogram jeg ikke husker navnet på (ikke gratis)

Gjest Badabing

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing

Jeg fikk med et program med min forrige pc hvor jeg hadde prøvetid på 30 dager. Likte programmet veldig godt, og har lyst til å anskaffe det. Det er et relativt enkelt program, men man må betale for det. Ikke Photoshop. Noen som kan ha en idé om hvilket jeg mener? Jeg klarer ikke å komme på hva det het..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre, det er ikke Gimp. Men takk for forslag. :)

Jeg hadde Office installert, så jeg trodde kanskje det var et Microsoft-program siden dette bildeprogrammet også lå der. Men jeg kan ikke se at Microsoft har noen fotoredigeringsprogrammer?

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke windows live photogalery da? Det er et enkelt redigeringsprogram. Lurer på om det ligger på microsoft sine sider, men skal ikke si det sikkert. Bare en tanke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Corel paint shop pro? :)

Nei, ikke det heller :/

Ikke windows live photogalery da? Det er et enkelt redigeringsprogram. Lurer på om det ligger på microsoft sine sider, men skal ikke si det sikkert. Bare en tanke :)

Syntes navnet hørtes litt kjent ut, men det jeg hadde var nok noe midt imellom Photogallery og Photoshop.

Tusen takk for at dere kommer med forslag, det irriterer meg veldig at jeg ikke kommer på hva det het :P Endelig et verktøy jeg likte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe mer informasjon om programmet? Hvordan ser det ut, hvordan ser logoen ut, hva kan man gjøre i det? :)

Jeg husker dessverre veldig dårlig hvordan det så ut, men jeg mener at det lignet litt på Photoshop, men var mye enklere. Kun de vanligste funksjonene som cropping, røde øyne, noen filtre, å rette opp bildet osv.

Fint design på det, det så mer fancy ut enn en del andre programmer. Når man startet det opp, kom det opp en firkant som dekket ca halve skjermen, og der kunne man velge om man ville inn på bilderedigering og noe annet (som jeg aldri brukte).

I know, forferdelig stusselig forklaring. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Google Picasa er veldig lik beskrivelsen din.

Anonymous poster hash: e14ac...93e

Det er vel et gratisprogram, mener jeg hadde det før og at jeg ikke likte det.

Men det ser vel ut som jeg bare må få lært meg et annet et. Nå fikk jeg jo tittet på noen forslag også, som kanskje ikke er så vanskelige å lære seg som Photoshop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...