AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Hei! Saken er den at jeg hadde bleiket hår med lysebrun ettervekst (3 cm)... Jeg dro til en frisør (lærling) å fortalte hva jeg ønsket: Jeg ville ha ombre, i toppen skulle det være en farge som var veldig lik min egen (slik at etterveksten i ettertid ikke ville vises så godt, og litt lengre ut en lysere tone som blendet seg inn i det blonde.... Det jeg fikk var følgende: en 4 cm lang mørkebrun farge i toppen (som ser ut som ettervekst) videre nedover (10 cm) ble det lagt en ujevn lys mørkeblond farge... Har jeg noen rettigheter her? Jeg ønsker bare at frisøren bare skal sette i bleiking det mørkebrune å starte fra begynnelsen igjen Anonymous poster hash: e4fba...fd6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Ja. Anonymous poster hash: 78fa9...9b8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Klaaaag! Med en gang. Anonymous poster hash: ea13d...525
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Ville ha det slik som dette, skjønner ikke hvordan det går ann å ta så feil med fargen..... jeg er jo så lys fra før av.. Ja nei får ta å klage da, men tviler på at de blir å bleike bort den stygge mørkebrune etterveksten, blir for mye jobb... Anonymous poster hash: e4fba...fd6
anybody Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Dra tilbake og klag. Uansett er det sprøtt å spørre en lærling om ombre, det krever jo litt skills og teknikk.. Oftest skal man vel gå til en frisør som har kurs i bayalage.
Høhø Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Hvorfor sa du ikke noe når du satt der? 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 Vel jeg trodde hun hadde peiling på hva hun gjorde, fargen så jo veldig lys ut først, men så ble den mørkebrun, stusset jo litt på at hun la den mørke tonen kun i etterveksten da, men pga sjefen fulgte med så trodde jeg at det var riktig måte å gjøre det på...har aldri hatt ombre før så var usikker selv, men viste de begge et bilde før de startet. Anonymous poster hash: e4fba...fd6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #8 Skrevet 9. september 2014 Dra tilbake og klag. Uansett er det sprøtt å spørre en lærling om ombre, det krever jo litt skills og teknikk.. Oftest skal man vel gå til en frisør som har kurs i bayalage. Men da burde jo lærlingen sagt ifra om at det var for komplisert for henne.... Anonymous poster hash: e4fba...fd6 1
anybody Skrevet 9. september 2014 #9 Skrevet 9. september 2014 Men da burde jo lærlingen sagt ifra om at det var for komplisert for henne.... Anonymous poster hash: e4fba...fd6 Selvfølelig, men en lærling er der for å lære.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #10 Skrevet 9. september 2014 Det er vel slik at en frisør skal gå over å se hva lærlingen har gjort? Det har blitt gjort de få gangene jeg jar klipt meg hos en lærlig. Kan du legge ut bilde av håret ditt nå? Ble veldig nysgjerrig på hvordan det ser ut Anonymous poster hash: 3fd6b...377 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå